نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

فصل سوم سریال Atlanta تاخیر خورد؛ فصل جدید American Crime Story بسیار متفاوت خواهد بود

طبق اطلاعات جدید منتشرشده از شبکه FX، فصل سوم سریال Atlanta به این زودی‌ها روی آنتن نخواهد رفت و فصل جدید American Crime Story بسیار متفاوت با فصل‌های پیشین این سریال است.

به نظر می‌رسد شبکه FX فرصت زیادی را در اختیار سازندگان سریال Atlanta (آتلانتا) و سریال American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی) قرار داده است و بینندگان نباید به پخش خیلی زود فصل‌های جدید این دو سریال چندان خوش‌بین باشند. جان لندگراف، مدیر اجرایی شبکه FX در جریان برگزاری مراسم انجمن منتقدان آثار تلویزیونی (Television Critics Association)، اطلاعاتی از دو سریال محبوب Atlanta و American Crime Story به خبرنگاران و مشتاقان این دو سریال داد و مهم‌ترین موضوعی که جان لندگراف بدان اشاره کرد، تأخیر در ساخت و پخش فصل سوم سریال Atlanta دونالد گلاور بود و اینکه این سریال به مراسم اِمی سال ۲۰۱۹ نخواهد رسید؛ آخرین فرصت ارائه آثار برای شرکت در مراسم اِمی، ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸) است.

مهم‌ترین موضوعی که جان لندگراف بدان اشاره کرد، تأخیر در ساخت و پخش فصل سوم سریال Atlanta دونالد گلاور بود و اینکه این سریال به مراسم اِمی سال ۲۰۱۹ نخواهد رسید

جان لندگراف در مصاحبه‌ای که با خبرنگار سایت دِدلاین داشت، بدین موضوع اشاره کرد که تیم نویسندگان برای نگارش فیلمنامهٔ فصل سوم سریال Atlanta بازگشته‌اند، اما تأخیر به وجود آمده مربوط به تقویم کاری شلوغ دونالد گلاور است که هم درگیر کارهای موسیقیایی خود و هم بازیگری است و برای وی مشکلاتی شخصی نیز ایجاد شده است. وی در این رابطه چنین گفت:

دونالد گلاور را تقریباً می‌توان سلطان رسانه دانست که دستی در همهٔ زمینه‌ها دارد و البته زندگی پیچیده‌ای هم دارد. وی در حال حاضر مشکلاتی شخصی نیز دارد و با آن‌ها سروکله می‌زند که بهتر است در این رابطه به‌صورت عمومی صحبت نکنیم.

چندی پیش شبکه FX از تمدید سریال Atlanta خبر داد و به احتمال فراوان برایان تایری هنری در فصل سوم سریال Atlanta که در ۱۰ قسمت تولید می‌شود نیز حضور خواهد داشت. پیش‌تر طبق گفته مسئولان شبکه FX، قرار نبود شاهد فاصله ۱.۵ ساله بین فصل اول و دوم این سریال باشیم و تصمیم گرفته شده بود که فصل سوم سریال زودتر از آنچه که انتظارش می‌رود، تولید شود که به نظر این اتفاق نخواهد افتاد. انتظار می‌رود که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال Atlanta نیز در ۱۰ قسمت تولید شود. سریال Atlanta داستان دو عموزاده را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند تا جای پای خود را در بین رپرهای معروف آتلانتا باز کنند تا شاید بتوانند سطح زندگی خود و خانواده‌هایشان را افزایش دهند و بهبود ببخشند. دونالد گلاور، برایان تایری هنری، کیت استنفیلد و زازی بیتز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Atlanta حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، گلاور به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نیز در سریال Atlanta حضور دارد. همچنین این سریال جوایز مختلفی را نیز از جوایز گلدن گلوب و اِمی دریافت کرده است.

American Crime Story

در مورد فصل سوم سریال American Crime Story نیز احتمالاتی وجود دارد که شاید این سریال نیز تأخیر داشته باشد. رایان مورفی، خالق این سریال، پیش‌تر صحبت‌هایی کرده بود که شاید فصل سوم American Crime Story از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود و اینکه سازندگان چندین ایده برای روایت داستانی فصل جدید دارند که هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است و تنها می‌دانیم که برخلاف صحبت‌های پیشین، داستان فصل جدید در مورد توفان کاترینای سال ۲۰۰۵ نخواهد بود.

مجموعه تلویزیونی American Crime Story توسط تلویزیون فاکس، قرن بیستم (20th Television) تهیه و تولید شده است. در فصل دوم سریال داستان جنایی آمریکایی که The Assassination of Gianni Versace (قتل جانی ورساچه) نام دارد، بازیگرانی چون ادگار رامیرز در نقش جانی ورساچه، دارن کریس در نقش اندرو کونانان، ریکی مارتین در نقش آنتونیو دامیکو و پنه‌لوپه کروز در نقش دناتلا ورساچه حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند و از بازیگران مقطعی و مهمان آن می‌توان به آنالی اشفرد در نقش الیزابت کوت، ویل چیس در نقش کارآگاه اسکریمشاو، مایک فارل در نقش لی میگلین، جی آر فرگوسن در نقش یکی از مأموران اف بی آی به نام اوانز، ماکس گرینفیلد در نقش رانی، کریستین هورن در نقش یکی از مأموران اف بی آی به نام گروبر، جودیت لایت در نقش مرلین میگلین، داشا پولانکو در نقش کارآگاه لوری ویدر، فین ویتراک در نقش جف تریل و ژوزه زونیگا در نقش کارآگاه ناوارو اشاره کرد. اولین قسمت از آخرین فصل از این مجموعه تلویزیونی ۹ قسمتی که هر قسمت آن تقریباً و به طور میانگین ۵۰ دقیقه بود، در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۷ دی ماه ۱۳۹۶) در شبکه FX به طور رسمی پخش شد. فصل دوم این سریال در جریان برگزاری مراسم امسال انجمن تهیه کنندگان آمریکا، در بخش دیوید ال. وولپر: اهدای جایزه بهترین تهیه‌کننده فیلم‌ها یا سریال محدود، جایزه را از آن خود کرد. سریال American Crime Story یک مجموعهٔ تلویزیونی آنتولوژی است که توسط رایان مورفی ساخته شده است. فصل دوم این سریال، اتفاقات سال ۱۹۷۷ و بیشتر جریانات قتل طراح لباس معروف یعنی جانی ورساچه (با بازی ادگار رامیرز) به دست اندرو کونانان (با بازی دارن کریس) را حکایت می‌کند و مورد بررسی قرار می‌دهد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده