نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی‌های ماه فوریه سرویس Xbox Game Pass معرفی شدند

در جریان جدیدترین قسمت از برنامه Xbox Inside، بازی‌های ماه فوریه ایکس‌باکس گیم‌پس مشخص شدند که شامل نام‌های بزرگی می‌شود.

بامداد امروز قسمت جدیدی از برنامه‌ی Inside Xbox پخش شد که در جریان آن چند بازی جدید برای سرویس Xbox Game Pass معرفی شده است که ماه فوریه (بهمن-اسفند) راهی سرویس مذکور خواهند شد.

در این برنامه ابتدا مشخص شد که بازی Crackdown 3 در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) یعنی دقیقا روزی که منتشر می‌شود، در دسترس مشترکان سرویس ایکس‌ باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere هم بهره می‌برد و نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس آن از لحاظ فنی و بصری کیفیت قابل توجه‌ای خواهد داشت.

اما قبل از Crackdown 3، چند بازی دیگر در تاریخ ۷ فریه یعنی فردا ۱۸ بهمن راهی سرویس Xbox Game Pass خواهند شد. مشترکان این سرویس از فردا می‌توانند بازی‌های Shadow of The Tomb Raider، سری The Walking Deadو بازی Pumped BMX Pro را به‌صورت کاملا رایگان دریافت و تجربه کنند.

فهرست بازی‌های جدید Xbox Game Pass هنوز تمام نشده و در روزهای ۱۴ و ۲۱ فوریه (۲۵ بهمن و ۲ اسفند) دو بازی de Blob و Batman: Return to Arkham که برای ایکس باکس وان ایکس از لحاظ فنی بهبود داشته‌اند، به ترتیب راهی این سرویس خواهند شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده