// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

D’Vorah و Kabal به جمع شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 اضافه شدند

در حالی که در حدود یک ماه از رونمایی کامل بازی Mortal Kombat 11 می‌گذرد، حضور شخصیت‌های D’Vorah و Kabal در روستر این بازی تایید شد.

پس از آن‌که بازی Mortal Kombat 11 در جریان مراسم The Game Awards 2018 با پخش ویدیویی از مبارزه شخصیت‌های Scorpion و Raiden معرفی شد، در اواخر دی ماه استودیو NetherRealm (ندررلم) در قالب یک کنفرانس از بازی مذکور به صورت کامل رونمایی کرد. براساس صفحه انتخاب شخصیت‌ها، روستر بازی Mortal Kombat 11 شامل ۲۵ شخصیت است که تا‌کنون تعدادی از آن‌ها معرفی شده‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده از حضور شخصیت‌های D’Vorah و Kabal در این بازی خبر داده است.

حضور کاراکتر Kabal در قالب جدید‌ترین قسمت از برنامه Kombat Kast که به صورت لایو استریم و با محوریت انتشار اطلاعات مرتبط با مجموعه Mortal Kombat توسط استودیو ندررلم تولید می‌شود، اعلام شده است. این شخصیت که برای اولین بار در بازی Mortal Kombat 3 معرفی شد، از سلاح Hook Sword بهره می‌برد و قادر است کمبو‌های کشنده‌ای را اجرا کند. از زمان اضافه شدن Kabal به مجموعه مورتال کامبت، این شخصیت در بازی‌های مختلفی از این سری از جمله بازی 9 Mortal Kombat، حضور داشته است. تصویری از این شخصیت که ظاهری متفاوت با گذشته دارد، در زیر مشاهده می‌کنید:

شخصیت Kabal بازی Mortal Kombat 11

در جریان تازه‌ترین قسمت از برنامه Kombat Kast، علاوه بر تایید حضور شخصیت Kabal، تریلر معرفی این شخصیت نیز پخش شد که به واسطه آن می‌توانید مبارزات او را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

روند معرفی شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 به کاراکتر Kabal ختم نمی‌شود و در بخشی از برنامه Inside Xbox که بامداد امروز پخش شد، از حضور D’Vorah در روستر بازی مذکور خبر داده شد. این شخصیت که در بازی Mortal Kombat X معرفی شد، از حشرات مختلف برای حمله استفاده می‌کند و می‌تواند با کمک آن‌ها دشمنانش را از بین ببرد. با این وجود که گیم پلی این شخصیت پخش نشد، اما تصویری از او منتشر شده است که ظاهرش را به خوبی به نمایش می‌گذارد:

شخصیت D’Vorah بازی Mortal Kombat 11

با احتساب شخصیت‌های D’Vorah و Kabal، در مجموع تعداد ۱۱ شخصیت از روستر بازی Mortal Kombat 11 معرفی شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به کاراکتر‌های Sub-Zero، Sonya Blade، Skarlet و Kano اشاره کرد. نکته حائز اهمیت این است که شخصیت Shao Kahn تنها در دسترس افرادی قرار می‌گیرد که بازی را پیش‌خرید کرده باشند. با بررسی ویدیو‌های مختلف این بازی می‌توان انتظار حضور شخصیت‌های Kung Lao و Liu Kang را داشت. همچنین یکی از سازندگان بازی مذکور به صورت تصادفی از احتمال حضور شخصیت Reptile گفته است.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به بازی در فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن، مایکروسافت و نینتندو اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده