// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

نسخه‌های جدیدی از Need For Speed و Titanfall در سال 2019 منتشر خواهند شد

کمپانی الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی سه ماهه سوم خود اعلام کرده است که در سال جاری میلادی شاهد تجربه‌ای جدید از Need for Speed ،Titanfall و Plants vs Zombies خواهیم بود.

پس از معرفی و عرضه‌ی بازی Apex Legends، استودیو ریسپاون اعلام کرد که فعلا نسخه جدیدی از مجموعه Titanfall در دست ساخت نیست. این در حالی است که در گزارش مالی الکترونیک آرتز  اعلام شده است که در سال جاری میلادی کاربران می‌توانند تجربه‌ای جدید از Titanfall را کسب کند. که به نظر می‌رسد احتمالا شاهد یک اسپین‌آف از مجموعه Titanfall باشیم؛ چرا که استودیو ریسپاون صراحتا اعلام کرد که Titanfall 3 در دست ساخت نیست.

به‌طور دقیق‌تر بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آترز، در جریان گزارش مالی سه ماهه سوم این کمپانی اعلام کرده است که در سال جاری نسخه‌های جدیدی از Need for Speed، Titanfall و Plants vs Zombies در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یورگنسن در این باره می‌گوید:

در قسمت‌های مختلف کسب‌وکار ما اصلاحاتی را برای بهبود بخش اجرایی انجام می‌دهیم. از طرفی تمرکز خود را روی تحقیق و توسعه گذاشته‌ایم. در آینده عرضه‌ی بازی Anthem را در برنامه داریم. همچنین Apex Legends و یک تجربه‌ی مرتبط با Titanfall را در پیش داریم. از طرفی IP جدیدمان در دستور کار قرار دارد و نسخه‌هایی از Plants vs. Zombies و Need for Speed را در دسترس کاربران قرار خواهیم داد. همچنین Star Wars Jedi: Fallen Order و بازی‌های ورزشی‌مان در فصل پاییز هم از برنامه‌های آینده الکترونیک آرتز به‌حساب می‌آیند.

یورگنسن پس از اشاره به موفقیت FIFA به گفته‌های خود از برنامه آینده الکترونیک آرتز اشاره کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد این کمپانی از عملکرد بازی Battlefield V و Command & Conquer: Rivals ناراضی است. در این میان اشاره کنم که یورگنسن از واژه‌ی «تجربه‌ جدید» به‌جای «بازی» استفاده کرده است. آخرین نسخه از مجموعه Plants vs. Zombies بازی Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 بود که یک بازی تیراندازی به‌حساب می‌آمد. حال باید ببینیم استودیو PopCap Games همچنان این مجموعه را در سبک تیراندازی نگه می‌دارد یا به‌سراغ دفاع از قلعه می‌رود.

Need for Speed Payback هم نتوانست آنطور که باید و شاید خودی نشان دهد و به یک بازی متوسط از نگاه منتقدین و بازیکنان تبدیل شد. باید تا رویداد الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2019 منتظر بمانیم و ببینیم الکترونیک آرتز چه برنامه‌هایی را برای هواداران در نظر دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده