// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بازی Call of Duty شروع شد

بهترین تیم‌های جهان در بازی Call of Duty با حضور در مسابقات Call of Duty World League 2019 برای کسب جایزه ۵۰۰ هزار دلاری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فصل جدید لیگ حرفه‌ای CWL 2019 که مخصوص بازیکنان حرفه‌ای بازی Call of Duty است، از این هفته شروع شد. رویداد Call of Duty World League یکی از رویدادهای مهم ورزش های الکترونیک است که از سراسر جهان بیننده دارد. بازی کالاف دیوتی، جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک FPS است که هر ساله سازمان‌های مهم eSports با جذب بازیکنان حرفه‌ای، تیم‌های خود را تشکیل می‌دهند و در لیگ حرفه‌ای شرکت می‌کنند.

این روزها یکی از مهم‌ترین مواردی که جذابیت رویدادهای ورزش الکترونیک را افزایش داده است، جوایز آن‌ها است. مسابقات Call of Duty World League 2019 قرار است با چیزی بیش از یک میلیون دلار جایزه پیگیری شود. تیم‌های حاضر در فصل جدید بایستی در بازه‌زمانی ۶ ماهه با یکدیگر به رقابت بپردازند و در صورت کسب امتیاز لازم در آخرین مرحله برای کسب عنوان قهرمانی و به‌دست آوردن جایزه ۵۰۰ هزار دلاری با رقبای خود روبه‌رو شوند.

شانزده تیم حاضر در لیگ در دو گروه تقسیم خواهند شد. تیم‌های هر گروه بایستی با تمامی هم گروه‌های خود دو بازی انجام دهند و یک بار با تیم‌های گروه دیگر روبه‌رو شوند. چهار تیم برتر هر گروه (مجموعا هشت تیم برتر مرحله گروهی) با کسب امتیاز لازم، جواز حضور در مرحله حذفی را به‌دست خواهند آورد. در سمت دیگر، تیم‌هایی که در پایین جدول مرحله گروهی قرار گرفته‌اند بایستی در برکتی جداگانه با یکدیگر رقابت کنند و برای کسب دو سهمیه باقی‌مانده در مرحله پایانی از سد رقبای خود عبور کنند. در نهایت ۱۰ تیم راه یافته به مرحله پایانی که به صورت دو حذفی برگزار خواهد شد، بایستی برای رسیدن به فینال مسابقات با یکدیگر روبه‌رو شوند. نکته قابل توجه در این لیگ، جایزه ۲۵۰۰ دلاری است که تیم‌ها با کسب هر برد به‌دست می‌آورند.

CWL 2019

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های CWL Pro League می‌توانند از چندین طریق به دیدن بازی‌ها بپردازند. اولین راه ورود به سایت رسمی MLG و دنبال کردن اتفاقات رویداد است. راه دیگر دیدن بازی‌ها از طریق پلتفرم توییچ است که با ورود به کانال رسمی بازی Call of Duty می‌توانید تمامی اتفاقات رویداد را به صورت زنده دنبال کنید. ولی اگر قادر به دیدن بازی‌ها به صورت زنده نیستید، می‌توانید به راحتی با مراجعه به بخش آرشیو مسابقات، بازی مورد نظر خود را پیدا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

تیم‌های حاضر در رویداد چهار روز در هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در این چهار روز ۱۴ بازی برگزار خواهد شد. بازی‌های روز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شود و در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه زمان شروع بازی‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده