نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

فروش بازی Nioh به ۲.۵ میلیون نسخه رسید

به‌مناسبت دومین سالگرد انتشار بازی Nioh، ناشر این اثر آمار و ارقامی را منتشر کرده است که از فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای آن خبر می‌دهد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و گزارش فروش به مناسبت دومین سالگرد انتشار بازی Nioh، ناشر بازی یعنی کمپانی کوئی تکمو با انتشار یک تصویر در توییتر، از فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای بازی در سراسر جهان خبر داد.

بازی Nioh

صفحه‌ی توییتر کمپانی کوئی تکمو در کنار انتشار این تصویر، چنین متنی را منتشر کرده است:

نیوه حالا در کنار سالگرد دو سالگی انتشارش، فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان را هم جشن می‌گیرد و استودیو تیم نینجا برای تشکر از شما بابت تجربه‌ی بازی، این طرح را آماده کرده است (عکس بالا). تیم نینجا سخت مشغول آماده کردن Nioh 2 است و توصیه می‌کنیم که تجربه‌اش را از دست ندهید!

ساخته‌ی استودیو Team Ninja، دو سال پیش راهی پلی استیشن 4 و پی سی شد و بازخوردهای مثبت فراوانی را از بازیکنان و منتقدین دریافت کرد. این بازی داستان یک مزدور بریتانیایی با نام ویلیام را روایت می‌کند که سفر غیرمنتظره‌اش به ژاپن، او را به یک سامورایی تمام‌عیار تبدیل می‌کند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که داستان این بازی، برگرفته از یکی از فیلم‌نامه‌های آکیرا کوروساوا، فیلم‌ساز معروف ژاپنی است که هرگز به فیلم تبدیل نشد.

روایت داستان قوی در کنار گیم‌پلی چالشی و نوآورانه که از سری بازی‌های سولز هم الهام گرفته بود، Nioh را به اثری موفق تبدیل و سازندگانش را به ساخت دومین قسمتش مجاب کرد. اگر از طرفداران بازی‌ Nioh هستید، خواندن مقاله‌ی پنج بهبودی که Nioh 2 باید در مقایسه با نسخه اول داشته باشد را به شما توصیه می‌کنم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده