نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

نمایش ماموریت‌های جانبی در گیم‌ پلی جدید بازی Left Alive

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی Left Alive، بخش‌هایی از روند بازی و سیستم ماموریت‌های جانبی آن به‌تصویر کشیده شده است.

به‌تازگی کمپانی اسکوئر انیکس سازندگان بازی Left Alive، یک ویدیو جدید از روند این بازی را با گیمرها به اشتراک گذاشته‌اند. در این ویدیو، شینجی هاشیموتو که یکی از تهیه‌کنندگان با سابقه‌ی اسکوئر انیکس هم هست، بازی را پیش می‌برد و جنبه‌های مختلف آن را برای بینندگان نمایش می‌دهد.

در این ویدیو یکی از مراحل ابتدایی بازی را می‌بینیم؛ جایی که باید در آن شخصیت اُلگا را کنترل کنیم. در این بازی در مراحل به‌خصوص، یکی از سه شخصیت لئونید، الگا و میکایل را کنترل خواهیم کرد. در ویدیویی که در ادامه تماشا می‌کنیم، لحظات مربوط به یکی از مراحل الگا را دنبال خواهیم کرد؛ جایی که او در جریان یکی از ماموریت‌های جانبی بازی باید یک سری از شهروندان که در سرما گرفتار شده‌اند را با پاک‌سازی محیط از سربازان و ربات‌های دشمن، به یک پناه‌گاه برساند.

در این ویدیو همچنین از جنبه‌های مختلف روند بازی رونمایی می‌شود. شما اگر بسته‌های بازگشت سلامتی همراه خود داشته باشید، پس از اینکه میزان سلامتی‌تان به صفر برسد می‌توانید از بسته‌های مذکور استفاده کنید و دوباره به بازی برگردید. این بازی مثل بازی‌های نقش‌آفرینی از یک سیستم کاهش خون بهره می‌برد و با دریافت ضرباتی خاص از نیروهای دشمن، خون‌ریزی خواهید کرد و از سلامتی‌تان آرام آرام کم خواهد شد. 

بازی Left Alive در تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند) در کشورهای غربی و در تاریخ ۲۸ فوریه (۶ اسفند) در ژاپن، راهی پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده