// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

پنج میلیون نسخه از بازی Kingdom Hearts 3 در دنیا توزیع شد

براساس گزارش اسکوئر انیکس بیش از 5 میلیون نسخه از Kingdom Hearts 3 به نقاط مختلف دنیا ارسال شد و بازی با شروعی فوق‌‎العاده رکورد سرعت فروش در مجموعه را جابجا کرد.

امروز کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بیش از ۵ میلیون نسخه از بازی اکشن نقش‌ آفرینی پرطرفدارش یعنی Kingdom Hearts 3 در دنیا توزیع شد و به رکورد سریع‌ترین فروش در مجموعه دست یافت. البته با توجه به این که از زمان Kingdom Hearts II برای کنسول پلی استیشن 2 سونی تا کنون ۱۳ سال می‌گذرد، خیلی هم جای تعجبی ندارد که طرفداران این گونه از بازی حمایت کنند.

بسیاری Kingdom Hearts را به خاطر ادغام دنیاهای دیزنی و فاینال فانتزی می‌شناسند، اگرچه جای خالی نقش‌آفرینی ژاپنی بزرگ اسکوئر انیکس در قسمت سوم به شدت احساس می‌شود. اگر چه بین تعداد نسخه‌های عرضه شده با نسخه‌های فروخته شده متفاوت است، اما قابل پیشبینی است که Kingdom Heats III از نظر فروش حتی این تعداد نسخه توزیع شده را پشت سر بگذارد. اولین قسمت از Kingdom Hearts در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و بسیاری آن را در سنین کودکی یا نوجوانی تجربه کردند، بنابراین نسخه جدید بازی تا حدودی حکم نوستالژی را برای‌شان دارد. Kingdom Hearts 3 آخرین قسمت از افسانه Dark Seeker یا به قول برخی طرفداران افسانه Xehanort است. البته شاید در آینده آثار دیگری با داستان‌های مختلف در این دنیا ساخته شوند.

بازی تاکنون توانسته نظر مثبت منقدین را جلب و از نشریات معتبر نمرات بالایی دریافت کند. یکی از ویژگی‌های محبوبی که به Kingdom Hearts اضافه شده دوربین سلفی بامزه‌ای است که «سورا» به وسیله‌‌ی آن می‌تواند حین سفر با شخصیت‌های مختلف عکس یادگاری بگیرد. حضور هیکارو اوتادا نیز برای خوانندگی در تم آغازین بازی از نقاط قوت این قسمت به شمار می‌رود. Kingdom Hearts 3  چند روز قبل منتشر شد و توانست در هفته اول رقیب ژاپنی‌اش از کپکام، یعنی Resident Evil 2 Remake را از صدرنشینی جدول فروش بریتانیا کنار بزند. به لطف این دو بازی ژاپنی، سال ۲۰۱۹ بسیار جذاب آغاز شده است.

Kingdom Heats 3 هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده