تروفی و اچیومنت‌های بازی Resident Evil 2 Remake به‌نحوی طراحی شده‌اند که کاربران باید چندین دور بازی را تمام کنند تا بتوانند تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنند.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Resident Evil 2 Remake نشان داد که چگونه می‌توان یک حس ترس فراموش شده در بازی‌های ویدیویی را دوباره زنده کرد. گیم‌پلی و ترکیب آن با اتمسفر و فضاسازی بازی به‌قدری خوب است که ترس را به‌معنای واقعی تجربه خواهید کرد. همچنین داستان و روایت داستانی رزیدنت ایول 2 ریمیک به‌گونه‌ای است که دوست دارید بارها و بارها آن را تجربه کنید و مهم نیست کدام یک از کاراکترهای بازی را انتخاب می‌کنید، هر بار می‌توانید تجربه‌ای کامل، دوست داشتنی و لذت بخشی را کسب کنید. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی Resident Evil 2 Remake رفته‌ایم. تروفی و اچیومنت‌های بازی جدا از چالش برانگیز بودن‌شان، به‌نحوی طراحی شده‌اند که باید بازی را در دفعات مختلفی با درجه سختی‌های متفاوت تمام کنید تا بتوانید تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۶ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: ۳۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۲ عدد (۲۸ تروفی برنز، ۹ تروفی نقره، چهار تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۱ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • اچیومنت و تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: تمامی تروفی و اچیومنت‌هایی که به شکست دادن باس‌ها در مدت زمان یا روش مشخصی مربوط می‌شود و همچنین اچیومنت تروفی‌های بخش آیتم‌های جمع‌آوری
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی در کسب تروفی و اچیومنت‌ها دخیل است؟ بله، باید بازی را روی درجه سختی هاردکور تمام کنید
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تجربه کنید: چهار بار (البته بعید است). به‌طور معمول در جریان ۶ دور (سه دور با لیان و سه دور با کلیر) می‌توانید تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: به اداره پلیس برسید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: معمای مجسمه الهه بازی را حل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: از اداره پلیس فرار کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: قسمت مربوط به ایدا وانگ را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. زمانی که با لیان کندی مشغول بازی کردن می‌شوید، بخشی از داستان را باید از طریق ایدا وانگ پیش ببرید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: قسمت مربوط به شری بیرکینز را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. زمانی که با کلیر ردفیلد مشغول بازی کردن می‌شوید، بخشی از داستان را باید از طریق شری بیرکینز پیش ببرید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: از فاضلاب فرار کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: داستان لیان را کامل کنید

 تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. در واقع این تروفی و اچیومنت را زمانی کسب خواهید کرد که بخش داستانی لیان را کامل کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: داستان کلیر را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد. در واقع این تروفی و اچیومنت را زمانی کسب خواهید کرد که بخش داستانی کلیر را کامل کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: پایان واقعی بازی را مشاهده کنید

برای دیدن پایان واقعی بازی، باید سناریو دوم یکی از کاراکترهای بازی را تمام کنید. به‌عبارتی برای دیدن این پایان باید برای بار دوم بازی را تجربه کنید. اگر با لیان بازی را تمام کرده باشید، سناریو دوم کلیر در دسترس شما قرار می‌گیرد و اگر با کلیر بازی را کامل کرده باشید، سناریو دوم لیان در دسترس شما قرار می‌گیرد.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: دو آیتم را با یکدیگر ادغام کنید

در همان ابتدای بازی این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد. با این‌حال در جریان پیشروی خود در بازی آیتم‌های متعددی نظیر مهمات و گیاه‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید. ترکیب کردن آیتم‌ها سبب می‌شود بعضی از معماها حل شوند یا در Inventory فضای بیشتری برای سایر آیتم‌ها آزاد شود.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: فضای Inventory خود را افزایش دهید

بازیکنان در بازی رزیدنت ایول 2 ریمیک می‌توانند ۶ بار فضای Inventory خود را گسترش دهند. این کار از طریق پیدا کردن کوله پشتی‌های مختلف در بازی انجام می‌شود.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: یکی از سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید

در جریان بازی کردن و پیدا کردن آیتم‌های مختلف، اجزاء مختلف سلاح‌های‌تان را کسب می‌کنید. این بخش‌ها باعث بهتر شدن عملکرد سلاح شما می‌شوند. معمولا این اجزا در گاو صندوق‌ها یا بخش‌هایی که قفل هستند، قرار دارند. برای مثال در میز لیان کندی که در West Office قرار دارد (طبقه اول اداره پلیس)، می‌توانید یکی از این آیتم‌ها را پیدا کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: یک دشمن را از طریق چاقو از بین ببرید

در طول بازی چاقوهای متعددی را پیدا خواهید کرد که در درگیری‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای کشتن یکی از زامبی‌ها از طریق چاقو تنها کافی است دکمه LB/L1 را نگه دارید و از طریق RT/R2 به‌هدف‌تان ضربه وارد کنید. در این میان اشاره کنم که چاقوی شما در صورت استفاده متعدد آسیب می‌بیند و در نهایت از بین می‌رود.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: از طریق یک سلاح فرعی حمله یک زامبی را دفع کنید

دفع کردن حملات زامبی‌ها یا باس‌های بازی زمانی اتفاق می‌افتد که یک سلاح جانبی در Inventory داشته باشید. برای مثال از طریق چاقو یا نارنجک به‌سادگی می‌توانید این کار را انجام بدهید. تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که بگذارید یکی از زامبی‌ها شما را بگیرد و در ادامه روی صفحه نمایش دکمه LB/L1 را مشاهده می‌کنید. با فشردن این دکمه، حمله زامبی را دفع خواهید کرد و آسیب نمی‌بینید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: از تکه‌های چوب برای یک پنجره استفاده کنید

یکی از آیتم‌های کاربردی در اداره پلیس، تکه‌های چوبی است که پیدا می‌کنید. از این تکه‌های چوب می‌توانید به‌عنوان حفاظ امنیتی برای پنجره‌های بازی استفاده کنید. از این رو زامبی‌ها قادر به شکستن پنجره نیستند و نمی‌توانند به‌داخل محیط راه پیدا کنند.

Bon Appetit

توضیح: یک Mr. Raccoon را نابود کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Complete Vermin Extermination را مشاهده کنید.

 

Bon Appetit

توضیح: یک گاوصندوق قابل حمل را باز کنید

در اداره پلیس می‌توانید دو گاو صندوق قابل حمل را پیدا کنید. این نوع گاو صندوق‌ها شبیه به یک خشاب اسلحه هستند که با Examine کردن‌شان می‌توانید قفل روی آن‌ها را باز کنید. قفل این نوع آیتم‌ها روشن کردن هشت چراغ است. نکته‌ی این معما این است که باید چراغ‌ها را به‌ترتیب و پشت سر هم روشن کنید. یکی از این آیتم‌ها در Linen Room و دیگری در Shower Room اداره پلیس قرار دارد.

Bon Appetit

توضیح: یک گاو صندوق را باز کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Master of Unlocking را مشاهده کنید

Bon Appetit

توضیح: به یک نارنجک در حالی که در دهان یک زامبی قرار دارد، شلیک کنید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را زمانی کسب کنند که حمله یک زامبی را از طریق نارنجک انفجاری یا Flash دفع کرده‌اند. در ادامه می‌توانید به نارنجک داخل دهان زامبی مورد نظر شلیک کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: سه دشمن را به‌صورت همزمان از طریق یک سلاح جانبی از بین ببرید

برای این کار یک نارنجک را انتخاب کنید و میان سه زامبی که در کنار یکدیگر قرار دارند، پرتاب کنید. با منفجر شدن این نارنجک هر سه زامبی خواهند مرد و تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد. با این‌حال اگر موفق به انجام این کار در دور اول بازی کردن‌تان نشدید، در ابتدای سناریو دوم کلیر یا لیان می‌توانید در همان ابتدا یک نارنجک پیدا کرده و این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: به یک سگ زامبی یا لیکر در حالتی شلیک کنید که به سمت شما پریده است

پیشنهاد می‌کنم این تروفی و اچیومنت را توسط سگ‌های زامبی‌شده کسب کنید که بسیار راحت‌تر از لیکرها است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق شاتگان (برای آسان‌تر شدن کار) به یکی از سگ‌هایی که به سمت شما می‌پرد، شلیک کنید. سگ‌ها در پارکینگ اداره پلیس و پس از وصل کردن برق به‌شما حمله خواهند کرد. البته کلیر در راه رسیدن به یتیم خانه، با سگ‌ها مواجه می‌شود.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: حس شنوایی یک لیکر را از کار بیاندازید

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که پس از دیدن یک لیکر، از نارنجک فلش استفاده کنید تا حس شنوایی لیکر دچار اختلال شود. لیکرها موجوداتی هستند که قابلیت شنوایی بسیار قوی‌ای دارند، اما نابینا هستند. از این رو راه فرار از دست لیکرها استفاده از نارنجک فلش یا آهسته حرکت کردن است تا صدای پای شما به‌گوش نرسد.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: به کلاه تایرنت (مستر ایکس) شلیک کنید

با پیشروی در اداره پلیس و داستان بازی Resident Evil 2 Remake، با تایرنت روبه‌رو می‌شوید که شما را دنبال خواهد کرد. با مشاهده‌ی وی به کلاهش شلیک کنید تا این تروفی و اچیومنت را دریافت کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: در رویارویی دوم خود با G، تنها یک بار از جرثقیل استفاده کنید

رویارویی دوم با G زمانی رخ می‌دهد که بازیکنان از طریق لیان باید ایدا را نجات بدهند. از این رو با مشاهده ویدیو در نظر گرفته شده می‌توانید نحوه‌ی انجام این کار را مشاهده کنید. در حالت معمول بازیکنان با دوبار استفاده از جرثقیل می‌توانند G را به پایین پرتاب کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: از نکات یک عکس استفاده کنید تا دو آیتم مخفی را پیدا کنید

با مشاهده‌ی ویدیو زیر به‌سادگی می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید که مربوط به نوار فیلم‌های بازی می‌شود. از طریق این نوار‌ها و ظاهر کردن عکس مربوطه می‌توانید رمز یا محل آیتم‌های مخفی بازی را پیدا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: فضای Inventory خود را تا آخرین حد ممکن گسترش دهید

با مراجعه به اینجا، می‌توانید ویدیو مربوط به تمامی آیتم‌های جمع‌آوری بازی را مشاهده کنید که برای بعضی از تروفی و اچیومنت‌های بازی Resident Evil 2 Remake به تمامی آن‌ها نیاز دارید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: تنها از طریق EMF Visualizer گیم‌پلی ایدا وانگ را کامل کنید

زمانی که هدایت کاراکتر ایدا را به‌دست می‌گیرید، متوجه می‌شوید که وی یک سلاح هک به نام EMF Visualizer دارد. ایدا از طریق این سلاح می‌تواند بخش‌های مختلفی را هک کند تا بتواند به مسیر خود در طول بازی ادامه بدهد. همچنین در این راه با زامبی‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد. حال در طول گیم‌پلی ایدا تنها از سلاح هک کردن او استفاده کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: در کمتر از ۶۰ ثانیه از طریق شری بیرکینز از اتاق خواب فرار کنید

با مشاهده‌ی ویدیو زیر می‌توانید نحوه‌ی حل کردن پازل مربوطه در گیم‌پلی شری بیرکینز را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: چهارمین رویارویی با G را در حالی کامل کنید که بیش از چهار دقیقه زمان برای انفجار باقی‌مانده باشد

چهارمین رویارویی با G زمانی اتفاق می‌افتد که از طریق کاراکتر کلیر مشغول تجربه‌ی بازی باشید. در واقع G باس فایت انتهایی بخش داستانی کلیر است. در انتهای داستان بازیکنان ۱۰ دقیقه زمان دارند تا از محیط مورد نظر فرار کنند و باس فایت نهایی را بکشند. حال باید در حالتی باس فایت انتهایی را تمام کنید که بیش از چهار دقیقه زمان برای شما باقی‌مانده باشد.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: سوپر تایرنت را در حالی شکست دهید که بیش از پنج دقیقه زمان برای شما باقی‌مانده باشد

سوپر تایرنت باس فایت نهایی کاراکتر لیان به‌حساب می‌آید. بازیکنان در جریان ۱۰ دقیقه زمان برای فرار از آزمایشگاه، باید به‌نحوی زمان‌بندی خود را انجام بدهند که سوپر تایرنت را سریعا بکشند و بتوانند این تروفی و اچیومنت را از آن خود کنند.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: تمامی فایل‌های بازی را بخوانید

در بازی رزیدنت ایول 2 ریمیک ۵۸ فایل مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به‌صفحه آیتم‌های جمع‌آوری، می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: تمامی عروسک‌های Mr. Raccoons را خراب کنید

در جهان بازی ۱۵ عروسک Mr. Raccoons تعبیه شده است که با مراجعه به‌صفحه آیتم‌های جمع‌آوری، می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: تمامی گاوصندوق‌ها و درهای قفل داخل بازی را باز کنید

در مجموع هشت گاو صندوق و در بسته برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به‌صفحه آیتم‌های جمع‌آوری، می‌توانید آن‌ها را کسب کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: داستان لیان را روی درجه سختی استاندارد یا هاردکور با رتبه S تمام کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Sizzling Scarlet Hero را مطالعه کنید

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: داستان کلیر را روی درجه سختی استاندارد یا هاردکور با رتبه S تمام کنید

برای اینکه بتوانید رتبه‌ی S را دریافت کنید باید شرایط زیر را رعایت کنید

  • تمام کردن سناریو A کاراکترهای لیان و کلیر در مدت زمان ۳:۳۰ ساعت روی درجه سختی استاندارد و ۲:۳۰ ساعت روی درجه سختی هاردکورد
  • تمام کردن سناریو B کاراکترهای لیان و کلیر در مدت زمان ۳ ساعت روی درجه سختی استاندارد و ۲ ساعت روی درجه سختی هاردکور

به‌جز زمان، موارد دیگری در رتبه‌ی شما تاثیر نخواهند داشت و حتی می‌توانید بازی را Pause کنید و مدتی استراحت کنید و سپس ادامه‌ی بازی را تجربه کنید. در این میان یک نکته‌ی بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که پس از مردن، به هیچ‌وجه گزینه‌ی ادامه را انتخاب نکنید. گزینه‌ی خروج را انتخاب کنید و مجددا آخرین فایل ذخیره‌ی خود را بارگذاری کنید. این کار باعث می‌شود تا زمان تجربه‌ی شما به‌ آخرین چک‌پوینت باز گردد و مدت زمانی که صرف مردن شما شده است، از بین می‌رود.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: داستان لیان را روی درجه سختی هاردکور تمام کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Hardcore College Student را مطالعه کنید

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: داستان کلیر را روی درجه سختی هاردکور تمام کنید

تمام کردن بازی روی درجه سختی هاردکور، سخت‌ترین تروفی و اچیومنت بازی به‌حساب می‌آید. در این درجه سختی پس از اولین ضربه نوار سلامت شما در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرد و پس از دریافت دومین ضربه خواهید مرد. همچنین برای ذخیره‌ی بازی نیاز به جوهرهای مخصوص دستگاه تایپ دارید. حال چند نکته وجود دارد که باعث می‌شود این درجه سختی برای شما ساده‌تر شود.

  • با تمام کردن بازی روی درجه سختی استاندارد و کسب رتبه S، سلاح Samurai Edge با خشاب بی‌نهایت را دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید تمامی عروسک‌های Mr. Raccoons را پیدا کنید تا چاقوی شما هیچ‌وقت خراب نشود. سعی کنید بدون سلاح Samurai Edge وارد حالت هاردکور نشوید.
  • وقت خود را برای کشتن زامبی‌ها تلف نکنید. به سر آن‌ها شلیک کنید و زمانی که عقب رفتند، از کنار آن‌ها عبور کنید. از این رو مهمات بیشتری را ذخیره خواهید کرد.
  • از جوهر دستگاه تایپ به‌صورت هوشمندانه استفاده کنید. بهترین کار برای مدیریت جوهرتان این است که بازی را به قسمت‌های مختلفی تقسیم‌بندی کنید و پس از انجام کارهای مورد نظر، بازی را ذخیره کنید.
  • ابتدا سعی کنید درجه سختی هاردکورد را با رتبه‌ی S تمام کنید! گفتن این حرف ساده است، اما با انجام آن می‌توانید صاحب یک Submachine Gun با خشاب بی‌نهایت شوید. از این رو می‌توانید محیط را با دقت بیشتری بگردید.
  • زمان را در نظر داشته باشید. در طول تمام کردن حالت هاردکور و کسب رتبه S، موقعیت‌های زیادی پیش می‌آید که کشته می‌شوید. زمانی که کشته شدید، سه گزینه‌ی ادامه، بارگذاری آخرین فایل ذخیره و خروج را مشاهده می‌کنید. همیشه گزینه‌ی خروج را انتخاب کنید و سپس فایل ذخیره‌ای خود را بارگذاری کنید، زیرا اگر ادامه یا بارگذاری فایل ذخیره‌ای‌تان را انتخاب کنید، مدت زمانی که از آخرین چک‌پوینت تا مردن شما تلف شده است، در زمان کلی گیم‌پلی به‌حساب می‌آید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: بازی را بدون استفاده از آیتم‌های بازیابی تمام کنید

بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را به‌عنوان آخرین تروفی و اچیومنت‌های بازی کسب کنند. در اینجا با استفاده از درجه سختی Assisted و همچنین سلاح‌هایی که مهمات بی‌نهایت دارند، می‌توانید بازی را بدون استفاده از آیتم‌هایی که نوار سلامت شما را بازیابی می‌کنند، تمام کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: بازی را بدون باز کردن جعبه آیتم‌ها تمام کنید

کاربران می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با تروفی و اچیومنت قبل ترکیب کنند. با پیدا کردن ۶ کوله پشتی مشکل شما تا حد زیادی رفع می‌شود و نیازی نیست از جعبه آیتم‌ها در داخل بازی استفاده کنید. در این میان یک مورد بسیار مهم را اشاره کنم و آن هم این است که در این حالت نمی‌توانید از سلاح‌هایی با مهمات بی‌نهایت استفاده کنید، زیرا برای استفاده از این سلاح‌ها باید جعبه آیتم را باز کنید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: در یک دور از بازی کردن‌تان ۱۴ هزار قدم یا کمتر بردارید

یکی دیگر از تروفی و اچیومنت‌هایی که می‌توانید آن را با سایر تروفی و اچیومنت‌های اسپیدران ترکیب کنید. زمانی که بازی را Pause می‌کنید، از قسمت آمار و ارقام می‌توانید تعداد قدم‌هایی را که برداشته‌اید مشاهده کنید. حال اسپیدران بهترین روش برای دریافت این تروفی و اچیومنت و در سناریو دوم که مدت زمان کمتری را به خود اختصاص می‌دهد، می‌توانید به‌سراغ A Small Carbon Footprint بروید.

راهنمای تروفی رزیدنت ایول ۲

توضیح: حالت The 4th Survivor را تمام کنید

در این حالت بازیکنان هدایت کاراکتر هانک را برعهده می‌گیرند. هانک باید مسیر فاضلاب را تا ورودی اداره پلیس طی کند و چهار اسلحه و چند آیتم برای بازیابی نوار سلامت شما در نظر گرفته شده است.


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده