نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷

بازیگر The Young and the Restless در سن ۵۲ سالگی درگذشت

کریستف سینت جان، بازیگر برنامهٔ تلویزیونی The Young and the Restless (جوان و ماجراجو)، در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

کریستف سینت جان، بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود که بسیاری وی را با نقش‌آفرینی شخصیت نیل وینتر در سوپ اپرای The Young and the Restless (جوان و ماجراجو) شبکه CBS می‌شناسند، در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

مارک گراگوس، وکیل کریستف سینت جان، در مصاحبه با سایت وِرایتی، خبر فوت این بازیگر را تأیید کرد. مارک گراگوس توییتی نیز راجع به فوت موکل خود منتشر کرد که متن آن را در پایین می‌خوانیم:

مردان کمی هستند که قدرت، شجاعت و حساسیت روحی کریستف سینت جان را داشته باشند و برای هر دقیقه از عمر خود با برنامه بوده و در لحظه زندگی کنند. وی روی هر شخصی که ملاقات می‌کرد تأثیر خود را می‌گذاشت و میلیون‌ها نفر از وی الهام می‌گرفتند و او را همواره ستایش می‌کردند. از سوی میا سینت جان و دیگر اعضای خانوادهٔ کریستف سینت جان، نهایت تشکر را از تمام کسانی داریم که با عشق خود، ما را در این زمان همراهی کردند.

بخش برنامه‌های روزانه جایزه اِمی (The Daytime Emmy Awards) نیز در توییتی، فوت کریستف سینت جان را تسلیت گفت:

غیرقابل باور است و با ناراحتی و اندوه زیاد با دوست خود، کریستف سینت جان، برندهٔ بخش برنامه‌های روزانه جایزه اِمی، خداحافظی می‌کنیم.

Kristoff St. John

شبکه تلویزیونی CBS و کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) نیز در بیانیه‌ای که در پایین می‌خوانیم، فوت این بازیگر ۵۲ ساله را تسلیت گفت:

کریستف سینت جان بازیگری بسیار بااستعداد و بهتر از آن، شخصیتی بسیار خوب بود. این شانس را داشتیم به مدت ۲۷ سال در برنامهٔ تلویزیونی The Young and the Restless با وی همکاری کنیم و وی همیشه و هر روز خنده به لب داشت و فردی شوخ‌طبع بود که چه در پشت صحنه و چه بینندگان، همگی وی را دوست داشتند. از طرف تیم بازیگری و همچنین اعضای سازندهٔ برنامهٔ تلویزیونی The Young and the Restless، شبکه CBS و کمپانی سونی پیکچرز، به خانوادهٔ کریستف سینت جان و علی‌الخصوص دو دخترش، پاریس و لولا تسلیت می‌گوییم و از آن‌ها می‌خواهیم که ما را نیز در غم خود شریک بدانند.

کریستف سینت جان در طول دوران حرفه‌ای خود جوایزی زیادی را از آن خود کرد و معروف‌ترین آن‌ها جایزهٔ بخش برنامه‌های روزانه اِمی به پاس قدردانی از حضوری ۲۵ ساله در برنامهٔ تلویزیونی The Young and the Restless بود

کریستف سینت جان در طول دوران حرفه‌ای خود جوایزی زیادی را از آن خود کرد و معروف‌ترین آن‌ها جایزهٔ بخش برنامه‌های روزانه اِمی به پاس قدردانی از حضوری ۲۵ ساله در برنامهٔ تلویزیونی The Young and the Restless بود. اولین حضور وی در سوپ اپراها، مربوط به برنامه Generations (نسل‌ها) شبکه NBC بود که تولید این برنامه در سال ۱۹۹۱ لغو شد.

کریستف سینت جان سوپ اپرای The Young and the Restless، نقش شخصیت آفریقایی-آمریکایی نیل وینترز را ایفا می‌کرد که این شخصیت از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شده و مشغول بیزینس بود و در زندگی شخصی خود نیز با مشکلات ریز و درشتی دست‌وپنجه نرم می‌کرد.

کریستف سینت جان در ۱۵ جولای سال ۱۹۶۶، در شهر نیویورک به دنیا آمد و از همان دوران کودکی در جعبهٔ جادویی ظاهر شد. وی اولین مرتبه در سن ۷ سالگی در مجموعهٔ تلویزیونی That’s My Mama (مامان من این است) ایفای نقش کرد و بعد از آن نوبت به ایفای نقش شخصیت آلکس هالی جوان در مینی سریال Roots: The Next Generations (ریشه‌ها: نسل‌های بعد) رسید. کریستف سینت جان بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۰ در مجموعهٔ کمدی The Bad News Bears (حاوی اخبار بد)، با شبکه CBS اولین همکاری خود را داشت. وی همچنین نقشی کوچک در The Cosby Show (نمایش کازبی) داشت و چندی بعد دوباره با شبکه CBS در سیت‌کام Charlie & Co (چارلی و شرکا)، همکاری کرد.

کریستف سینت جان در بین دههٔ ۸۰ تا ۹۰ میلادی، در برنامه‌هایی همچون Jake and the Fatman (جیک و مرد چاق)، Diagnosis Murder (تشخیص قتل)، Suddenly Susan (به ناگهان سوزان)، The Jamie Foxx Show (نمایش جیمی فاکس)، Family Matters (مشکلات خانوادگی)، A Different World (دنیایی متفاوت)، Martin (مارتین)، Sister, Sister (خواهر، خواهر) و Hangin’ With Mr. Cooper (اعدام همراه با آقای کوپر)، نقش‌های کوتاهی و به‌عنوان مهمان ایفا کرد.

کریستف سینت جان در نهایت در سال ۱۹۹۱ به برنامهٔ تلویزیونی The Young and the Restless ملحق شد و توانست جایزهٔ جایزهٔ بخش برنامه‌های روزانه اِمی را در سال ۲۰۰۸ برای ایفای نقش مکمل نیل وینترز دریافت کند. وی همچنین در فیلم‌های سینمایی چون The Champ (قهرمان)، Top of the Heap (بالای پشته) و Pandora’s Box (جعبهٔ پاندورا) نیز حضور داشت و ایفای نقش پرداخت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده