نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰

تعداد بازیکنان Apex Legends به یک میلیون نفر رسید

بازی بتل رویال Apex Legends ساخته‌ی Respawn Entertainment در عرض هشت ساعت یک میلیون مخاطب جذب کرد.

اوایل هفته بود که شایعه‌ای در مورد ساخته شدن یک بازی بتل رویال در دنیای تایتان‌فال (Titanfall) به گوش رسید و تنها دو روز بعد، این موضوع به شکل رسمی اعلام شد و شب گذشته هم بازی Apex Legends در اختیار علاقمندان قرار گرفت. اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تنها در عرض هشت ساعت ابتدایی عرضه بازی، تعداد مخاطبین Apex Legends از مرز یک میلیون نفر گذشته است.

این خنت توییتر خود اعلام کرده و ضمن قرار دادن تصویری با عبارت «یک میلیون بازیکن»، این قضیه را باعث شگفت‌زده شدن خود دانسته و از همه بازیکن‌ها بابت این ماجرا تشکر کرده است.

Apex Legends

هرچند داستان این بازی در دنیای تایتان فال جریان دارد، ولی در آن خبری از تایتان‌ها یا همان ربات‌های غول‌پیکر تایتان‌فال نیست. همچنین قابلیت حرکت روی دیوارها هم در بازی وجود ندارد که زامپلا علت آن را عدم جذابیت و بالانس نبودن این قابلیت برای چنین بازی‌ای دانسته و در عین حال قول داده است که در آینده ویژگی‌های جالب دیگری به بازی اضافه خواهند شد.

Apex Legends یک بازی بتل رویال و Free to Play است که استودیو ریسپاون و ناشر بازی الکترونیک آرتز به آن به چشم بازی به عنوان سرویس (Games as a Service) نگاه می‌کنند و قرار است در آینده با اضافه شدن ویژگی‌های جدید و آپدیت‌های متعدد، روز به روز پیشرفت کند و گسترده‌تر شود. همچنین بازی شامل Battle Pass هم می‌شود که از ماه مارس شروع به کار خواهد کرد و ساز و کاری مشابه بازی فورتنایت (Fortnite) دارد.

بازی Apex Legends در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است و می‌توانید آن را به شکل رایگان تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده