نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

فصل جدید برنامه دورهمی در عید نوروز با اجرای مهران مدیری پخش می‌شود

بنابر شنیده‌ها فصل جدید برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در عید نوروز پخش خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

برنامه تلویزیونی «دورهمی» یکی از مشهورترین برنامه‌های تلویزیونی چند سال اخیر در ایران به شمار می‌رود. این برنامه گفت و گو محور با اجرای مهران مدیری نگاهی طنز به مسائل مختلف داشت. مهران مدیری همچنین در هر قسمت با افراد سرشناس حوزه‌های مختلف به گفت و گو می‌نشست. این برنامه تلویزیونی مدتی پیش بنابر اعلام سازندگان، برای همیشه به پایان رسید. حال، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران قرار است سری جدید این برنامه به مناسبت عید نوروز روی آنتن برود. مرتضی میرباقری، معاون سیمای سازمان صدا و سیما در جدیدترین مصاحبه‌اش این خبر را اعلام کرده است. میرباقری در این مصاحبه چنین گفته است:

با هماهنگی که انجام شده است نوروز 98 برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» هر دو روی آنتن می‌روند و اجرای «دورهمی» قطعا با حضور مهران مدیری خواهد بود.

بنابر برخی شنیده‌ها، تاکنون فقط ساخت ۱۵ قسمت از برنامه «دورهمی» قطعی شده است. مهران مدیری اکنون مشغول ساخت سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» است. این سریال قرار است تا اواخر امسال جلوی دوربین برود. در مورد برنامه «خندوانه»، رامبد جوان مدتی پیش اعلام کرده بود که این برنامه پرمخاطب فقط تا پایان عید نوروز جلوی دوربین می‌رود و پس از آن برای همیشه به پایان خواهد رسید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده