نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

برادران وارنر به دنبال چهره‌ای سرشناس برای نقش بروس وین فیلم The Batman است

طبق خبرهای منتشر شده، برادران وارنر به دنبال استخدام یک چهره شناخته شده برای نقش بروس وین در فیلم The Batman است.

سرانجام هفته گذشته کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Batman (بتمن) را تایید و اعلام کرد. فیلم Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و همچنین اعلام شد که بن افلک دیگر قرار نیست نقش شخصیت بتمن را در دنیای دی سی (DC) بازی کند و برای همیشه این مجموعه را ترک کرده است. تمرکز این فیلم قرار است روی بروس وین جوان باشد که در آینده بازیگر آن انتخاب و معرفی خواهد شد. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman را بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از بازیگر احتمالی نقش بروس وین ملقب به بتمن منتشر شده است. 

طبق توییتی که جاستین کرول، خبرنگار ورایتی در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده، مراحل ساخت فیلم The Batman سریع‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کنیم، در حال پیشرفت است. کمپانی برادران وارنر به دنبال یک چهره شناخته شده برای بازی در نقش بتمن در فیلم مستقل جدید این شخصیت است و همچنین ریوز هم در حال حاضر می‌داند که در چه بازه سنی به دنبال بازیگر است و اختلاف سنی دو گزینه مدنظر ریوز حدود ۷ سال عنوان شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از این بازه سنی یا نام این بازیگران منتشر نشده و با اینکه می‌دانیم در فیلم Batman قرار است بروس وین جوان را مشاهده کنیم، اما قابل انتظار است که به طور میانگین سن بروس وین در فیلم جدید این شخصیت حدود ۳۰ سال در نظر گرفته شده باشد.

همچنین مانند فیلم‌های قبلی بتمن، بار دیگر قرار است شاهد استخدام بازیگر شناخته شده‌ای برای این ابرقهرمان بسیار محبوب دنیای DC باشیم، اما در حال حاضر نمی‌توان تصور کرد که برادران وارنر و ریوز چه گزینه‌هایی را روی میز خود قرار داده‌اند و همچنین آیا مراحل مذاکره با این بازیگران آغاز شده یا اینکه آن‌ها هنوز در حال بررسی گزینه‌های احتمالی هستند. با این حال، قابل انتظار است که طی ماه‌های آینده شاهد معرفی بازیگر بتمن و همچنین آغاز رسمی مراحل پیش از تولید فیلم The Batman باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده