نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

پوسترهای جدید فیلم Hobbs and Shaw شخصیت‌های اصلی فیلم را نشان می‌دهند

کمپانی یونیورسال پیکچرز، پوسترهای جدیدی از ۳ شخصیت اصلی فیلم فرعی مجموعهٔ «سریع و خشمگین» را منتشر کرد.

کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، پوسترهایی جدیدی از ۴ شخصیت اصلی فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) را منتشر کرد. قسمت فرعی مجموعهٔ «سریع و خشمگین» قرار است با عنوان رسمی Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو) روی پردهٔ سینما برود. در پوسترهای منتشرشده، دواین جانسون در نقش لوک هابز، جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو و ادریس البا در نقش بریکستون به تصویر کشیده شده‌اند که این پوسترها را در پایین مشاهده می‌کنید:

Hobbs & Shaw

تاکنون هشت فیلم از مجموعهٔ «سریع و خشمگین» روی پردهٔ سینما رفته است و فیلم‌های این مجموعه در گیشه فروشی ۵.۱ میلیارد دلاری داشته‌اند. اما در مورد اکران قسمت نهم این مجموعه کمی اوضاع فرق کرد و این مرتبه پیش از اکران این فیلم، طرفداران باید منتظر اکران اولین فیلم فرعی این مجموعه که در مورد شخصیت لوک هابز با نقش‌آفرینی دواین جانسون و شخصیت دکارد شاو با نقش‌آفرینی جیسون استاتهام است، باشند.

دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی مجموعهٔ «سریع و خشمگین» را بر عهده دارد. طبق گفتهٔ این کارگردان، فیلم جدید قرار است همچون بادی مووی‌های دههٔ ۸۰ میلادی باشد؛ آن دوران، دوران طلایی بادی مووی‌های سینما بود. فرمول پایه تمامی این فیلم‌ها این‌چنین بود که یک زوج هنری جذاب و البته ناجور و نچسب با یکدیگر را انتخاب کنید، آن‌ها را وسط موقعیت‌های خطرناک قرار دهید و منتظر بمانید تا پیوستگی و دوستی پایدار آن‌ها را ببینید. دو شخصیت هابز و شاو این مراحل را پشت سر گذاشته‌اند و با عبور از فیلم‌های ابتدایی دو مجموعهٔ «اسلحهٔ مرگبار» و «۴۸ ساعت»، بیشتر باید منتظر فیلمی شبیه به دو فیلم Lethal Weapon 3 (اسلحهٔ مرگبار ۳) و Another 48 Hours (چهل‌و‌هشت دیگر) باشیم. کلیدی‌ترین بخش بادی مووی‌ها، شیمی بین دو ستارهٔ اصلی داستان است. به نظر می‌رسد دیوید لیچ در این فکر است که از دواین جانسون و جیسون استاتهام، مل گیبسون و دنی گلاوری جدید خلق کند و باید منتظر ماند و دید نتیجه چه می‌شود. دیوید لیچ نشان داده است که بلد است ژانر اکشن و کمدی را به‌خوبی مدیریت کند و در یک فیلم به اندازه به هر کدام بپردازد.

آخرین فیلم مجموعهٔ «سریع و خشمگین»، فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) به کارگردانی اف گری گری بود و با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلاری، فروش فوق‌العاده ۱.۲ میلیارد دلاری در گیشه داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگز، ترسی گیبسون، لودا کریس، لوکاس بلک، کرت راسل، شارلیز ترون و جیسون استاتهام به ایفای نقش پرداخته بودند.

فیلم فرعی مجموعهٔ «سریع و خشمگین» قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۸) اکران شود. گفتنی است فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین‌ ماه ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشمگین ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین‌ ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده