// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

کارگردان Dead Space و CoD استودیوی جدیدی از 2K گیمز را مدیریت می‌کند

کارگردان سری بازی Dead Space و Call of Duty یک شعبه جدید از 2K گیمز را در سیلیکون ولی باز کرد و این استودیو در حال حاضر روی یک پروژه نامعلوم کار می‌کند.

کمپانی تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) امروز اعلام کرد که استودیوی جدیدی از 2K به مدیریت بنیان‌گذار اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و کارگردان اسبق ویسرال گیمز (Visceral Games)، یعنی مایکل کاندری در سیلیکون ولی باز شد. این تیم در حال حاضر روی یک پروژه نامعلوم کار می‌کند که البته بسیاری کاندری را با آثار شوتر، مخصوصاً مجموعه Call of Duty و Dead Space می‌شناسند.

کاندری به عنوان مدیر استودیوی اسلج‌همر گیمز کارگردانی Modern Warfare 3 ،Advanced Warfare و اخیراً Call of Duty: WWII را بر عهده داشت و هنگامی هم که در ویسرال بود پروسه ساخت Dead Space را مدیریت می‌کرد.

کاندری گفت:

بازی‌های بزرگ از شور و شوق تیمی نشأت می‌گیرند که با هدف بها دادن به کیفیت و توانمندسازی یک استودیوی مستقل رهنمون شده باشد. استودیوهای 2K استقلال فنی و خلاقانه‌ای را دارا هستند که توسط زیرساختی در سطح جهانی پشتیبانی می‌شود و این زیرساخت بهترین دستورالعمل برای بنا کردن یک استودیوی جدید را ارائه می‌دهد و تجربه‌هایی خلق می‌کند که به پیدایش نسل بعدی گیمینگ برای طرفداران در سرتاسر دنیا منجر می‌شود.

تیک تو اضافه کرد:

این استودیوی جدید که هنوز نام‌گذاری نشده، «برای شکل‌دهی دورنما و ایده‌های استودیو و پروژه‌های طولانی مدت، آزادی عمل خواهد داشت.»


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده