نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳

فیلم Deadpool 2 به پرفروش ترین فیلم مجموعه X-Men در سراسر جهان تبدیل شد

فیلم Deadpool 2 توانست با کمک بازار چین و با عبور از فیلم Deadpool به پر فروش ترین فیلم مجموعه X-Men در سراسر جهان تبدیل شود.

بیشتر فیلم‌های مجموعه X-Men (ایکس من) عملکرد موفقی را در گیشه داشته‌اند و فیلم Deadpool (ددپول) که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه در آمریکای شمالی و سراسر جهان است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پرفروش‌ترین فیلم مجموعه X-Men در سراسر جهان تغییر کرده است. مدتی می‌شود که اکران فیلم Once Upon a Deadpool (روزی روزگاری یک ددپول) در بازار کشور چین آغاز شده است. این فیلم در واقع نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) است که برخی از صحنه‌های آن برای کاهش درجه سنی بزرگسال به PG-13 تغییر کرده تا علاوه بر نمایش آن در ایام کریسمس، مجوز اکران این فیلم در بازار کشور چین نیز صادر شود. حال فیلم Deadpool 2 با کمک بازار چین توانسته است به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه X-Men در سراسر جهان تبدیل شود.

Deadpool 2

در حال حاضر فروش جهانی فیلم Deadpool 2 از مرز ۷۸۴ میلیون دلار عبور کرده تا فروش جهانی این فیلم از فیلم Deadpool با فروش ۷۸۳ میلیون دلار عبور کند. با این حال، این رکورد بدون نمایش دوباره و اکران نسخه PG-13 این فیلم در بازار کشور چین ممکن نبود، اما با وجود آن فیلم Deadpool 2 به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه X-Men در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، آینده این مجموعه در حال حاضر خیلی روشن نیست و ساخت فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) یا حتی فیلم X-Force (ایکس-فورس) به نظر کمپانی والت دیزنی و احتمالا مارول استودیو باز خواهد گشت. با اینکه ساخت بازسازی فیلم X-Men اتفاقی عجیب یا غیر منطقی به نظر نمی‌رسد، اما ریبوت فیلم Deadpool یا تغییر بازیگر نقش ددپول نمی‌تواند گزینه چندان خوبی برای مارول و دیزنی باشد. 

رایان رینولدز محبوبیت زیادی را برای بازی در نقش ددپول به‌دست آورده و امکان اینکه دیزنی حداقل به ساخت فیلم Deadpool 3 یا حتی فیلم X-Force چراغ سبز نشان دهد، بسیار زیاد است. رایان رینولدز، جاش برولین، زازی بیتز،‌ استفان کاپیساک، برایانا هیلدبرند، جولیان دنیسون و کوتسونا شیئوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده