// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Unicycle Giraffe؛ حفظ تعادل

بازی موبایل Unicycle Giraffe یک بازی ساده و ثبت رکوردی است که در جریان آن بازیکنان هدایت یک زرافه بامزه را به‌دست می‌گیرند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی کاملا ساده رفته‌ایم؛ اثری که در ابتدا فکر می‌کنید هیچ نقطه جذابیتی ندارد. این در حالی است که بازی اندروید و آیفون Unicycle Giraffe با تمام سادگی‌اش، حسابی شما را به خود جذب خواهد کرد و ساعت‌ها وقت خود را صرف تجربه‌ی بازی خواهید کرد. از طرفی بازی آیفون و اندروید Unicycle Giraffe مخاطبین کم سن و سال را هدف قرار داده است، اما مکانیزم‌های بازی به‌نحوی طراحی شده‌اند که کاربران نوجوان بازی‌های موبایل را هم سرگرم خواهند کرد. از نظر داستانی، Unicycle Giraffe داستان خاصی را در خود جای نداده است و تنها با یک بازی ثبت رکوردی طرف هستیم که بازیکنان هدایت یک زرافه را به‌دست می‌گیرند تا با حفظ تعادل، رکورد بهتری را به ثبت برسانند.

بازی موبایل Unicyle Giraffe

سازنده با هوشمندی خاصی بازیکنان را به‌چالش می‌کشد

در شروع بازی موبایل Unicycle Giraffe یک بخش آموزشی برای شما در نظر گرفته شده است. البته این بخش آموزشی بسیار کوتاه است، اما به‌خوبی شما را با فضای بازی و گیم‌پلی آشنا می‌کند. معمولا در بازی‌های ثبت رکوردی سازنده سعی می‌کند با استفاده از ساده‌ترین المان‌ها، بازیکن را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Unicycle Giraffe هم از این قاعده مستثنا نیست و شاهد ساده‌ترین مکانیزم‌های ممکن هستیم. همچنین گیم‌پلی بازی به‌نحوی است که تابه‌حال نمونه‌ی آن روی پلتفرم موبایل مشاهده نشده است. از این رو این مورد خود دلیلی است که آن را تجربه کنید. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که شما هدایت یک زرافه را به‌دست خواهید گرفت؛ زرافه‌ای که روی یک وسیله نقلیه تک چرخ قرار دارد. حال باید تعادل وی را حفظ کنید. هرقدر که بیشتر در حالت تعادل قرار بگیرید، امتیاز و رکورد بهتری را کسب خواهید کرد. بازیکنان می‌توانند با ضربه‌زدن به‌سمت چپ یا راست صفحه نمایش، زرافه را در حالت تعادل قرار بدهند. حال سوال اصلی این است که سازنده برای به‌چالش کشیدن بازیکنان از چه مواردی استفاده کرده است؟ تیم سازنده Unicycle Giraffe برای به‌چالش کشیدن بازیکنان موارد مختلفی را تعبیه کرده است، اما اصلی‌ترین مورد، حفظ تعادل است. درست است که با ضربه‌زدن می‌توانید این کار را انجام بدهید، اما نوع برهم خوردن تعادل زرافه و نحوه‌ی ضربه‌زدن شما به صفحه نمایش می‌تواند یک چالش باشد. بعضی وقت‌ها با یک ضربه اشتباه خواهید باخت یا خود را در شرایط بسیار سختی قرار خواهید داد.

بازی موبایل Unicyle Giraffe

از این رو در ساعت‌های اولیه مدام می‌بازید، اما مجددا بازی را تجربه می‌کنید تا حسابی با ساختار آن آشنا شوید. چالش دیگر، کسب سکه است که پول داخل بازی به‌حساب می‌آید. در بازی آیفون و اندروید Unicycle Giraffe زمانی که عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش می‌گذارید، تعدادی سکه روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. حال نحوه‌ی دریافت این سکه‌ها به‌گونه‌ای است که باید آن‌ها را لمس کنید. به‌عبارتی شما باید تمام حواس‌تان به تعادل زرافه باشد و از طرفی این سکه‌ها را هم جمع کنید. اگر زمان‌بندی نامناسبی داشته باشید یا دقت نکنید، باز هم خواهید باخت. بازیکنان از طریق سکه‌های بازی می‌توانند آیتم‌های تزئینی مختلفی را برای زرافه‌شان کسب کنند. همچنین یک سری کاراکترهای دیگر هم برای بازی در نظر گرفته شده است که با جمع‌آوری سکه می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در انتها بازی اندروید و آیفون Unicycle Giraffe با تمام سادگی‌اش جذابیت بالایی برای مخاطبین نوجوان و کم سن و سال دارد و می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند. جدا از معرفی روزانه‌ بازی‌های موبایل، زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Unicycle Giraffe


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده