// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

تیم Vitality قهرمان مسابقات WePlay! Lock and Load بازی CS:GO شد

تیم Vitality بعد از شکست تیم Hellraisers در فینال مسابقات WePlay! Lock and Load جام قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم Vitality پیروز رقابت‌های WePlay! Lock and Load بازی CS:GO شد. هشت تیم به مرحله حذفی این رویداد راه پیدا کرده بودند که تیم‌های Hellraisers ،Vitality ،BIG و OpTic به صورت مستقیم و چهار تیم Spirit ،FURIA ،Virtus Pro و pro100 با کسب امتیاز لازم در مرحله گروهی، جوایز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کردند. تیم Hellraisers با شکست دو تیم FURIA و BIG در مرحله حذفی، اولین فینالیست مسابقات بود. در سمت دیگر فینال، تیم Vitality با گذشتن از سد تیم‌های pro100 و OpTic جواز حضور در فینال را به‌دست آورد. بازی فینال در دو نقشه Cache و Dust2 پیگیری شد که تیم Vitality با کسب نتایج ۱۶:۱۰ و ۱۶:۷ رقیب خود را شکست داد و عنوان قهرمانی مسابقات WePlay! Lock and Load را در بازی Counter Strike: Global Offensive از آن خود کرد.

WePlay

در نهایت، ناتان 'NBK-' اشمیت، در مجموع ۲ بازی فینال ۴۹ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۶۰ به عنوان Rating خود در مقابل تیم Hellraisers به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) معرفی شد.

رویداد WePlay! Lock and Load از دو مرحله گروهی و حذفی تشکیل شده بود که هر دو مرحله به صورت آنلاین به پنج زبان لهستانی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی و انگلیسی استریم شد. مجموعا ۱۲ تیم در این رویداد حضور داشتند که برای سهمی از جایزه ۵۰ هزار دلاری مسابقات به مدت پنج روز با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

WePlay! Lock and Load

تیم‌های برتر و جوایز اهداشده

مقامتیمجایزه (دلار)کشور/منطقه
اولVitality۲۵,۰۰۰فرانسه
دومHellraisers۱۵,۰۰۰چند‌ملیتی
سوم-چهارمOpTic۵,۰۰۰دانمارک
سوم-چهارمBIG۵,۰۰۰آلمان
پنجم-هشتمpro100-اوکراین
پنجم-هشتمVirtus Pro-لهستان
پنجم-هشتمFURIA-برزیل
پنجم-هشتمSpirit-روسیه
نهم-دهمKinguin-لهستان
نهم-دهمWinstrike-روسیه
یازدهم-دوازدهمGambit-روسیه
یازدهم-دوازدهمHeroic-لهستان

تیم‌های حرفه‌ای فعال در بازی کانتر استرایک با اتمام مسابقات WePlay بایستی تمرکز خود را روی اولین رویداد میجور پیش رو که با نام IEM Katowice 2019 شناخته می‌شود، بگذارند. مراحل مقدماتی رویداد Major بعدی از چهارشنبه این هفته شروع می‌شود و تیم‌های مناطق مختلف بایستی برای کسب سهمیه و حضور در مرحله اصلی مسابقات با یکدیگر رقابت کنند. 


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده