// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

مایکروسافت باندل Anthem کنسول ایکس باکس وان اس را معرفی کرد

مایکروسافت و الکترونیک آرتز باندل Anthem کنسول ایکس باکس وان اس را معرفی کردند که شامل نسخه Legion of Dawn بازی می‌شود.

چندی پیش دموی بازی Anthem در دسترس کاربران قرار گرفت تا بتوانند قبل از عرضه‌ی رسمی Anthem نگاهی به ویژگی‌هایش داشته باشند. از طرفی کمپانی مایکروسافت معمولا با نزدیک شدن به عرضه‌ بازی‌های بزرگ، سعی می‌کند باندل‌های متفاوتی را برای آن‌ها عرضه کند تا کاربران و هواداران بازی مورد نظر را به خود جذب کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت و الکترونیک آرتز، یک باندل Anthem کنسول ایکس باکس وان اس را تدارک دیده‌اند. باندل‌های ایکس باکس وان بدین شکل هستند که با خرید باندل بازی مورد نظر، اشتراک یک ماهه سرویس Xbox Game Pass و اشتراک طلایی ایکس باکس را دریافت خواهید کرد. حال باندل Anthem، علاوه‌بر موارد ذکر شده دارای اشتراک یک ماهه سرویس EA Access هم است تا کاربران بتوانند به‌مدت یک ماه از بازی‌های رایگان این سرویس استفاده کنند.

از دیگر محتویات این باندل می‌توان به بازی Anthem نسخه The Legion of Dawn اشاره کرد. نسخه Legion of Dawn با قیمت ۸۰ دلار به‌فروش می‌رسد و دارای محتویات زیر است:

  • چهار پک Armor لجندری
  • یک سلاح لجندری
  • بنر Founders Player 
  • Gear Attachment جاولین رنجر
  • ساندترک بازی

باندل ایکس باکس وان اس Anthem

باندل Anthem کنسول Xbox One S در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. دموی بازی Anthem دارای باگ‌ها و مشکلات مختلفی است که تیم سازنده اعلام کرده است که تمامی آن‌ها در نسخه‌ی اصلی رفع خواهند شد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا دموی بازی Anthem را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده