// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

نسخه بتل رویال بازی Titanfall رسما تایید شد؛ معرفی کامل امشب در استریم Respawn

وینس زامپلا در حساب کاربری توییتر خود بازی بتل رویال Apex Legends را رسما تایید کرد. این بازی امروز عصر به‌صورت کامل رونمایی می‌شود.

چندی پیش شایعاتی منتشر شده بود از اینکه روز دوشنبه یک بازی بتل رویال با محوریت Titanfall توسط استودیو ریسپاون و کمپانی الکترونیک آرتز به‌صورت رایگان منتشر می‌شود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، وینس زامپلا، مدیرعامل استودیو Respawn، در حسال کاربری توییتر خود بازی Apex Legends را رسما تایید کرد. Apex Legends نام بازی بتل رویال و رایگان (Free-2-Play) استودیو ریسپاون است که در جهان تایتان فال روایت می‌شود.

در ادامه وینس زامپلا اعلام کرده است که امروز در ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت ایران از طریق کانال Apex Legend توییچ یک استریم با محوریت معرفی کامل این بازی به نمایش در می‌آید. در این استریم، تیم سازنده بازی را به‌صورت کامل رونمایی خواهد کرد و تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیارشان قرار خواهد داد. در این میان اشاره کنم که بازی Apex Legends فاقد تایتان است و برخلاف سایر بازی‌های بتل رویال که ۱۰۰ نفر را پشتیبانی می‌کنند، این بازی تا سقف ۶۰ بازیکن را در نقشه‌های خود پشتیبانی می‌کند. همچنین در Apex Legends بازیکنان می‌توانند به‌صورت تک‌نفره یا گروهی (تیم‌های سه‌نفره) بازی را تجربه کنند.

از طرفی پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم برای بازی در نظر گرفته شده است که شامل آیتم‌های تزئینی است. همچنین بازی با نسخه ارتقا یافته موتور سورس انجین ساخته می‌شود. با این‌حال باید تا امروز عصر منتظر ماند و ببینیم بازی بتل رویال Apex Legends چه تجربه‌ای را قرار است برای بازیکنان فراهم کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده