نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۴۲: از داستان مجموعه مترو تا ستارگان هالیوود در دنیای بازی ها

در لودینگ چهل و دوم از داستان جذاب و تاریک مجموعه مترو می‌گوییم و سری می‌زنیم به بهترین نقش‌آفرینی‌های بازیگران هالیوود در بازی‌های ویدیویی.

تا عید نوروز زمان زیادی باقی نمانده است و در همین زمان کمتر از دو ماه،‌ بازی‌های زیادی قرار است که عرضه شوند. یکی از بازی‌های مورد انتظار بدون شک بازی Metro Exodus است که تابه‌حال با نمایش‌های خود، انتظارات را از خود بسیار بالا برده است. به دلیل اهمیت این بازی و همچنین جذابیت بسیار زیاد داستان این مجموعه تصمیم گرفتیم در پرونده لودینگ چهل و دوم، سری بزنیم به داستان این مجموعه تا ببینیم که مجموعه بازی مترو چگونه شکل گرفت.

در بخش تاپ فایو لودینگ این هفته اما یکی از مورد درخواست‌ترین تاپ فایوها را داریم. در این بخش به نقش‌آفرینی‌های به‌یادماندنی بازیگران معروف هالیوود در بازی‌های ویدیویی پرداخته‌ایم و ۵ تَن از بهترین بازیگران را در دنیای بازی‌های ویدیویی فهرست کرده‌ایم. اما لودینگ این هفته مانند همیشه دارای بخش‌های ثابت خود نیز است. در بخش از زومجی بپرسید که چند هفته‌ای است با شکل و شمایلی جدید پخش می‌شود، انواع زیر ژانرهای سبک استراتژی را معرفی کردیم. همچنین در بخش تازه‌ها با میثم همراه شدیم تا ببینیم که این هفته باید منتظر عرضه چه بازی‌هایی باشیم.

در بخش دماسنج نیز به لغو شدن استریم بازی مورتال کامبت به دلیل برودت هوا گیر داده‌ایم و کمی هم دیوید کیج را که هفته پیش خبرساز شده بود، در سیبل قرار داده‌ایم. این شما و این هم چهل و دومین قسمت از لودینگ:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده