نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

کیانو ریوز به‌خاطر فیلم 3 John Wick ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول را رد کرد

طبق گزارشی جدید، کیانو ریوز، بازیگر مجموعه فیلم‌های «جان ویک»، انتخاب اول سازندگان به‌جای جود لا در فیلم ابرقهرمانی Captain Marvel بود.

زمان زیادی به اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، مارول استودیو و والت دیزنی (Walt Disney) باقی نمانده است و چند روز پیش بود که اولین ویدیوی رسمی فیلم Captain Marvel منتشر شد که در آن شاهد مبارزه کاپیتان مارول با یک اسکرال در روی قطار بودیم. این فیلم حدود یک ماه دیگر روی پرده خواهد رفت و شاهد نبرد کهکشانی ارتش کری و نژاد اسکرال‌ها خواهیم بود.

پیش از این تصور می‌شد که جود لا قرار است نقش مار-ول (Mar-Vell) را در فیلم Captain Marvel بازی کند که او در یک مصاحبه از پاسخ به این سوال امتناع کرد و مارول نیز تا به امروز نقش او را رسماً اعلام نکرده است و اما به احتمال فراوان این بازیگر نقش شخصیت شرور و منفی یان-راگ (Yon-Rogg) از نژاد کری را در فیلم Captain Marvel بازی کرده است. حال در گزارشی جدید اعلام شده است که این نقش در ابتدا قرار بود به کیانو ریوز برسد، اما تقویم شلوغ کاری ریوز، این اجازه را به وی نداد تا نقشی در دنیای سینمایی مارول داشته باشد.

چارلز مورفی که یکی از نویسندگان سایت That Hashtag Show است، از این موضوع پرده برداشت و در توییت خود گفته است که کیانو ریوز به علت درگیری با پروژه‌ٔ John Wick: Chapter 3 – Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) کمپانی لاینزگیت (Lionsgate)، پیشنهاد بازی در فیلم ابرقهرمانی مارول را رد کرده است. مطمئناً بسیاری منتظر حضور کیانو ریوز در دنیای دی‌سی یا مارول هستند، اما حضور در قسمت سوم مجموعهٔ «جان ویک» شاید انتخاب بهتری برای این بازیگر دوست‌داشتنی بوده باشد و از طرفی هم جود لا بازیگری محبوب و شایسته است و حضور وی نیز در فیلمی ابرقهرمانی جالب خواهد بود و باید ببینیم نتیجه کار چه خواهد بود و امیدواریم تصویر به‌یادمانده از جود لا دوست‌داشتنی، در این فیلم نیز همچون اکثر پروژه‌های این بازیگر، حفظ شود و شاهد انتخاب اشتباهی هم از سوی مارول هم از سوی جود لا برای حضور در این فیلم نباشیم.

کیانو ریوز به علت درگیری با پروژه‌ٔ John Wick 3 کمپانی لاینزگیت، پیشنهاد بازی در فیلم ابرقهرمانی مارول را رد کرده است  

کیانو ریوز، بازیگر محبوب سینمای هالیوود که نقش‌های به‌یادماندنی زیادی را ایفا کرده است و تقریباً سابقهٔ حضور در هر ژانری و هر نقشی را دارد، چندی پیش برای ایفای نقش شخصیت ولورین ابراز علاقه کرده بود و شاید وی را در قالب شخصیتی ابرقهرمان نیز ملاقات کنیم. او نظرش در مورد این شخصیت را بیان کرد، شخصیتی که فعلاً بازیگری برای ایفای آن بعد از کناره‌گیری هیو جکمن استرالیایی معرفی نشده است. کیانو ریوز گفته بود که علاقمند به ایفای نقش شخصیت ولورین در یک فیلم بزرگ مارولی است. از وی این سؤال پرسیده شد که دوست دارد نقش شخصیت بتمن را ایفا کند یا ولورین که وی در پاسخ گفته بود ولورین. حضور وی در سینمای مارول با فیلم Captain Marvel اتفاق نیافتاد و شاید باید وی را در فیلمی از شخصیت ولورین ملاقات کنیم.

جدیدترین فیلم کیانو ریوز که چند ماه دیگر روی پرده می‌رود، قسمت سوم مجموعهٔ «جان ویک» است. اتفاقات فیلم John Wick 3: Parabellum قرار است تنها لحظاتی پس از پایان فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) آغاز شود و اتفاقات آن از شهر نیویورک تا یک منطقه صحرایی ادامه خواهد داشت. کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) را بر عهده داشته‌اند. فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لا، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده