نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

سث روگن و جوزف گوردون لویت به فیلم Trial of the Chicago 7 پیوستند

سث روگن و جوزف گوردون لویت به فیلم Trial of the Chicago 7 آرون سورکین پیوستند و بعد از وقفه‌ای کوتاه، این پروژه به راه افتاده است.

سث روگن و جوزف گوردون لویت به فیلم Trial of the Chicago 7 آرون سورکین پیوستند و بعد از وقفه‌ای کوتاه که علت آن ساخت اقتباس تئاتری آرون سورکین از رمان To Kill a Mockingbird (کشتن مرغ مقلد) نوشته‌ٔ هارپر لی بود و در ماه دسامبر به روی صحنه رفت، کار از سر گرفته شده است. داستان فیلم Trial of the Chicago 7 در مورد گروهی از فعالان ضدجنگ است که به دلیل اعتراضات به پیمان ملی دموکراتیک سال ۱۹۶۸، توسط دولت فدرال به توطئه و تحریک مردم به شورش و هرج‌ومرج محکوم شدند. در حالی که این اتفاقات دوران مهمی در دهه ۶۰ آمریکا بوده‌اند و سوژه‌ی بسیار خوبی برای تبدیل شدن به فیلمی سینمایی به حساب می‌آیند، اما تهیه‌کنندگان نگران بودجهٔ زیاد پروژه شدند و دلیل آن‌ها این بود که این داستان در نگاه اول باعث جذب مخاطب نخواهد شد.

ادی ردمین، بازیگر برنده‌ٔ جایزه‌ٔ اسکار قرار است نقش تام هِیدن، یکی از بنیان‌گذاران جنبش «دانش‌آموزان برای یک جامعه‌ٔ دموکراتیک» (Students For A Democratic Society) را بازی کند. ساشا بارون کوهن و جاناتان میجرز دو بازیگر دیگری بودند که حضور آن‌ها در فیلم Trial of the Chicago 7 قطعی شده بود و حال باید به این لیست، نام‌های مطرحی چون سث روگن و جوزف گوردون لویت را نیز اضافه کنیم. سث روگن در این فیلم نقش شخصیتی با نام جری رابین را ایفا خواهد کرد و جوزف گوردون لویت نیز ایفاگر نقش شخصیت ریچارد شولتز خواهد بود. احتمال حضور مایکل کیتون معروف هم در این پروژه وجود دارد و نقش ویلیام کانستلر برای وی کنار گذاشته شده است.

Joseph Gordon-Levitt

سث روگن این روزها سرش بسیار شلوغ است و چندی پیش بود که در گزارشی از سایت وِرایتی اعلام شد چند بازیگر جدید به فیلم کمدی سث روگن اضافه شده‌اند. این فیلم کمدی قرار است توسط کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) ساخته و تولید شود. مایا ارسکین (یکی از خالقین و بازیگران سریال هنوز منتشرنشده شبکه Hulu با عنوان Pen15)، سارا اسنوک، الیوت گلیزر، کالن آلن (از برنامهٔ The Ellen DeGeneres Show)، مالی اونسن و کوین اورورک (بازیگر فیلم The Irishman) از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در کنار سث روگن در فیلمی که عنوان فعلی آن Pickle (خیارشور) است، حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. کارگردانی این اثر را برندان تروست بر عهده دارد که در کارنامهٔ کاری‌اش فیلمبرداری دو فیلم Neighbors (همسایه‌ها) و The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) به چشم می‌خورد و در هر دوی این فیلم‌ها سث روگن جزو بازیگران اصلی بود. گفتنی است سث روگن در فیلم The Lion King (شیر شاه) نیز صداپیشگی شخصیت پومبا را بر عهده دارد و فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. وی همچنین در فیلم King of the Jungle (پادشاه جنگل) نیز حضور دارد و با مایکل کیتون همبازی است؛ کیتون قرار است نقش جان مک‌ آفی، برنامه‌نویس کامپیوتر و سازنده اولین نرم‌افزار ضدویروس تجاری را در فیلمی که براساس زندگی او در دست ساخت است، بازی کند. روگن هم قرار است نقش مقابل کیتون را بازی کند. او نقش آری فورمن، محقق و نویسنده مجله وایرد را در فیلم King of the Jungle بر عهده دارد.

داستان فیلم Trial of the Chicago 7 در مورد گروهی از فعالان ضدجنگ است که به دلیل اعتراضات به پیمان ملی دموکراتیک سال ۱۹۶۸، توسط دولت فدرال به توطئه و تحریک مردم به شورش و هرج‌ومرج محکوم شدند

سث روگن و جوزف گوردون لویت سابقهٔ همکاری با یکدیگر را در فیلم‌های 50/50 (پنجاه/پنجاه) و The Night Before (شب قبل) دارند و در این دو فیلم نشان دادند که می‌توانند زوج سینمایی خوبی باشند و با قرار دادن آن‌ها در کنار بازیگرانی چون ساشا بارون کوهن و ادی ردمین، به نظر شاهد فیلم خوبی از آرون سورکین خواهیم بود.

گفتنی است جیمی فاکس، ستاره فیلم Baby Driver (بیبی درایور) و جوزف گوردون لویت، ستاره فیلم Inception (تلقین)، در فیلمی علمی تخیلی از سرویس استریم نتفلیکس همبازی هستند و گویا مراحل فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. اخیراً شاهد فعالیت‌های گوناگون گوردون در سینما و تلویزیون با بازی در آثار مختلفی مانند مجموعه تلویزیونی Comrade Detective از شبکه آمازون پرایم و فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) بوده‌ایم که این فیلم با بودجهٔ بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار، فروش عالی ۱.۳۳۳ میلیارد دلاری در گیشه داشت و جوزف گوردون لویت در این فیلم با بازیگرانی چون مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، لوپیتا نیونگو، دامنل گلیسون، گوئندولین کریستی، اندی سرکیس، بنیسیو دل تورو و لورا درن همبازی بود.

آرون سورکین، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی، چندی پیش طی سخنانی کوتاه از لزوم ساخت دنبالهٔ فیلم موفق The Social Network (شبکه اجتماعی) دیوید فینچر سخن گفت؛ وی نویسنده این فیلم بود. آرون سورکین نگارش فیلمنامهٔ آثاری چون Charlie Wilson's War (جنگ چارلی ویلسون)، A Few Good Men (چند مرد خوب)، Moneyball (مانیبال) و Steve Jobs (استیو جابز) را در کارنامه دارد و از نویسندگان معروف سینمای هالیوود است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده