نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

کریس پرت: قول می‌دهم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ساخته خواهد شد

در پی نگرانی‌های اخیر طرفداران در مورد سرنوشت نگهبانان کهکشان، کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد در مصاحبه جدید خود قول داد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در نهایت ساخته خواهد شد.

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. با وقایع اخیر، آینده این فیلم بسیار مبهم به نظر می‌رسد و هنوز جانشینی برای گان انتخاب نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس پرت می‌گوید که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ساخته خواهد شد. در حاشیه فرش قرمز نمایش انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part (فیلم لگو ۲: قسمت دوم) و در مصاحبه با ورایتی، کریس پرت وعده داد که مارول استودیو دیر یا زود این فیلم را از حالت توقف تولید خارج خواهد کرد و ساخت آن را از سر می‌گیرد. پرت در ادامه تایید کرد که قسمت سوم پایان سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy خواهد بود. پرت گفت:

من قول می‌دهم که قسمت سوم این مجموعه ساخته خواهد شد. من دقیقا نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده است، اما من می‌دانم که همه اعضای تیم تولید فیلم مشتاق هستند تا به طرفداران آ‌ن‌چه را که می‌خواهند ارایه دهند و این سه گانه را در یک مسیر معنی‌دار به پایان برساند. من می‌خواهم بگویم که ما هنوز در این مجموعه حضور داریم.

با این حال، هنوز مشخص نیست که چه زمانی ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از سر گرفته خواهد شد و در چه زمانی شاهد اکران این فیلم خواهیم بود، اما کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز مدتی پیش تایید کرد که این فیلم ساخته می‌شود که قطعا مشکل بزرگ مارول پس از استخدام کارگردان جدید هماهنگی با بازیگران فیلم برای شروع ساخت آن است. با این حال، در حال حاضر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 از جدول اکران فیلم‌های سال ۲۰۲۰ خارج شده و در آینده باید منتظر خبرهای بیشتری در این رابطه باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده