// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Backfire؛ نبرد جن‌گیر با هیولاها

Backfire یک بازی موبایل Shoot 'em Up با مکانیزم‌های بسیار ساده است که نوآوری جدیدی را در خود جای داده و سعی دارد بازیکنان را سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

معمولا در بازی‌های Shoot 'em Up و آرکید هواپیمایی، شاهد تیراندازی هواپیما یا سفینه‌ی مورد نظر از سمت جلو هستیم. تا به‌حال با خود فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر این هواپیماها به سمت عقب شلیک کنند؟ به‌عبارتی یک دوگانگی میان حرکت و شلیک کردن به‌وجود می‌آید. حال در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ بازی اندروید و آیفون ‌Backfire رفته‌ایم که از این ایده استفاده کرده است. از نظر داستانی بازی آیفون و اندروید ‌Backfire داستان خاصی را روایت نمی‌کند. بازیکنان در نقش یک جن‌گیر ظاهر می‌شوند که سوار یک هواپیما کوچک شده است و تنها یک هدف دارد و آن هم نابودی طلسمی است که به‌وجود آمده است. در این راه دشمنان و هیولاهای مختلفی مانع از پیشروی شما می‌شوند و باید تمامی آن‌ها را از بین ببرید.

بازی موبایل Backfire

مدیریت سرعت و نحوه‌ی جابه‌جایی موردی است که باید به آن اهمیت بدهید و حواس‌تان به دشمنانی که از اطراف حمله می‌کنند باشد

با شروع بازی شوتر سرعتی ‌Backfire مستقیم وارد اولین مرحله می‌شوید. برخلاف بازی‌های موبایل که معمولا در ابتدا یک بخش تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، ‌Backfire چنین موردی را در خود جای نداده است. راستش را بخواهید بازی موبایل ‌Backfire به بخش آموزشی نیازی ندارد، زیرا مکانیزم‌های آن بسیار ساده هستند. نحوه‌ی بازی کردن بدین شکل است که در هر مرحله بازیکنان در قالب یک سفینه در محیطی بسته قرار می‌گیرند. حال تنها وظیفه‌ای که دارید، این است که سفینه را هدایت کنید. در این میان اشاره کنم که هدایت سفینه‌تان به‌نحوی است که باید با ضربه‌زدن به‌نقاط مختلف آن را انجام بدهید. در واقع یک مسیر ثابت را با سرعت بسیار آرامی در حال طی کردن هستید و باید با ضربه‌زدن روی صحفه نمایش در مسیرهای مختلف، سفینه‌تان را با سرعت جابه‌جا کنید. از طرفی یک نوار انرژی برای شما در نظر گرفته شده است. از این رو نمی‌توانید به‌صورت متوالی و دلخواه این کار را انجام بدهید. سازنده سعی کرده است از این طریق یک چالش برای بازیکنان به‌وجود آورد؛ چالشی که باعث می‌شود در زمان مناسب از نوار انرژی جابه‌جایی سفینه استفاده کنید. بعضی از دشمنان حرکت‌شان آرام است و بعضی دیگر سریع حرکت می‌کنند. به‌همین دلیل باید با توجه به دشمنان باس‌های بازی حرکات خود را تنظیم کنید.

بازی موبایل Backfire

تفاوت اصلی بازی اندروید و آیفون ‌Backfire با سایر بازی‌های مشابه، نحوه شلیک کردن است. شما به‌سمت جلو حرکت می‌کنید، اما سفینه‌تان به‌سمت عقب شلیک می‌کنید. از این رو همیشه باید در جلوی دشمنان با یک سرعت مناسب و تنظیم شده حرکت کنید. همچنین با کشتن هیولاهای بازی آیتم‌های آبی‌رنگی را دریافت می‌کنید که پول داخل بازی به‌حساب می‌آید. ممکن است در مراحل اول بارها شکست بخورید، اما با جمع آوری پول می‌توانید سفینه‌تان را در بخش‌های سلامت، تهاجمی و تدافعی تقویت کنید. در بخش تهاجمی می‌توانید سلاح‌های جدیدی را خریداری و روی هواپیما نصب کنید یا آن‌ها را ارتقا دهید. از طرفی در بخش تدافعی و سلامت می‌توانید میزان نوار سلامت‌تان را افزایش دهید یا پایداری نوار انرژی مربوط به حرکت کردن سفینه‌تان را بیشتر کنید. جدا از این موارد طراحی مراحل، باس‌ها و سلاح‌های بازی به‌شکلی است که به هیچ‌وجه احساس خستگی و یکنواختی نخواهید کرد. اگر به‌دنبال تجربه‌ی یک بازی موبایل متفاوت و هیجان‌انگیز هستید که زمان زیادی را به‌خود اختصاص ندهد، بازی آیفون و اندروید ‌Backfire می‌تواند بهترین گزینه باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Backfire 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده