// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ابراز رضایت کیت هرینگتون از پایان بندی سریال Game of Thrones

کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال Game of Thrones، از احساس خود نسبت به پایان این سریال می‌گوید.

با نزدیک‌تر شدن به زمان پخش سریال بازی تاج و تخت، هر روز اخبار جالب و هیجان‌انگیزی از این سریال به گوش می‌رسد. اخیرا نیز کیت هرینگتون در مورد احساس خود نسبت به پایان این سریال صحبت کرده است. اما پیش از این، هرینگتون از یک اتفاق جالب در این مورد پرده برداشت. سال گذشته هرینگتون و رز لزلی بازیگر نقش یگریت در سریال Game of Thrones رسما با یکدیگر ازدواج کردند و هرینگتون با فاش کردن پایان سریال برای او، به دردسر بزرگی افتاد. هرینگتون می‌گوید:

سال گذشته به همسرم گفتم که سریال چگونه به پایان می‌رسد و او به این خاطر تقریبا سه روز با من صحبت نکرد.

 وقتی از کیت هرینگتون پرسیده شده که آیا از پایان سریال Game of Thrones راضی است یا خیر، او پاسخ داد:

من واقعا نمی‌توانم بگویم که خوشحالم یا نه؛ گمان نمی‌کنم این موضوع خوشحال یا ناراحت کننده باشد. من از آن چه انجام داده‌ام راضی هستم، اما نمی‌توانم تا زمان پخش سریال رضایت قطعی خودم را بیان کنم.

در ادامه این گفت‌وگوی رادیویی هرینگتون از حس جالب مطلع بودن از اتفاقات پایانی این سریال محبوب گفت، در حالی که سایر مردم تا چند ماه دیگر از آن خبردار نخواهند شد. سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک پیش از این در مورد پایان بندی فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت گفته بود:

اپیزودهای پایانی این سریال برای سانسا قسمت‌هایی پیچیده و فریبنده خواهد بود، چرا که در انتهای فصل قبل او احساس کرده که توانسته به تمام اتفاقات دور و برش سروسامان دهد. او خانواده‌اش را دوباره در کنارش دارد. آن‌ها دوباره کنترل شمال را در اختیار گرفته‌اند. در فصل جدید، تهدید جدیدی سراغ او می‌آید و ناگهان او خود را دوباره در مخمصه سهمگینی می‌بیند. و این دفعه بدون لیتل‌فینگر، این مخمصه تبدیل به امتحان جدیدی برای او می‌شود که باید دید آیا می‌تواند از آن به سلامت عبور کند یا خیر. مطمئنا بدون حضور این استاد دوز و کلک در کنار او که هوایش را داشته باشد، این دردسر چالش بزرگی برای او خواهد بود. این فصل برای او به جای جدال‌های سیاسی و مکارانه، بیشتر شامل نبردهای پرشور و آتشین خواهد بود.

شبکه HBO با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد فصل پایانی Game of Thrones در دوشنبه، ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ (چهارده آوریل ۲۰۱۹) پخش خواهد شد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده