// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

محتوای کامل بسته الحاقی Shadowbringers بازی Final Fantasy XIV معرفی شد

در جریان فستیوال بازی Final Fantasy XIV در شهر پاریس، مشخص شد که در بسته الحاقی Shadowbringers این بازی شاهد یک Raid با محتویات NieR: Automata خواهیم بود.

پاییز امسال کمپانی اسکوئر انیکس بسته الحاقی Shadowbringers را برای بازی Final Fantasy XIV معرفی کرد. همچنین گفته شد که سومین بسته الحاقی این بازی در تیر ماه ۱۳۹۸ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد Fan Festival بازی فاینال فانتزی 14 در پاریس، محتویات کامل Final Fantasy XIV: Shadowbringers رونمایی شد.

بسته الحاقی Shadowbringers دارای هیولاهای جدید، افزایش سقف سطح بازیکنان به ۸۰، اضافه شدن قبیله قابل بازی Viera، اضافه شدن Trial (گونه‌ای از باس‌های بازی)، اضافه شدن ۹ سیاه‌چال، Raidهای جدید، سیستم Trust، حالت نیوگیم پلاس و شغل Gunbreaker است. در این میان یوکو تارو، کارگردان بازی NieR: Automata، و یوسکه سایتو، تهیه کننده بازی فاینال فانتزی 14، یک کراس اور میان این دو بازی را معرفی کردند. کاربران Final Fantasy XIV با خرید بسته الحاقی شدوبرینگرز می‌توانند یک Raid با محتویات NieR: Automata را انجام بدهند.

در ادامه مشخص شده است ۲۴ بازیکن در این Raid درکنار یکدیگر مبارزه می‌کنند. در انتها نسخه کامل ویدیو معرفی Final Fantasy XIV: Shadowbringers هم به‌نمایش درآمد که شامل کاراکترهای بیشتر داستانی و وقایع مختلف می‌شود. همچنین مشخص شد که این بسته الحاقی در تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) در دسترس کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید نسخه کامل ویدیو معرفی Final Fantasy XIV: Shadowbringers را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده