نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

سریال Child's Play از شبکه Syfy پخش خواهد شد

شبکه Syfy، حق امتیاز پخش سریال Child's Play (بازی بچگانه) را خریداری کرده است و باید منتظر پخش این سریال از این شبکه باشیم.

طبق گزارش سایت دِدلاین، شبکه Syfy، حق امتیاز پخش سریال Child's Play (بازی بچه‌گانه) را خریداری کرد و به احتمال فراوان کارگردانی این مجموعه را دن مانچینی بر عهده خواهد داشت. مجموعه فیلم Child's Play داستان یک عروسک به نام چاکی را روایت می‌کند که توسط روح یک قاتل زنجیره‌ای که خالق آن نیز بوده،‌ تسخیر شده و حال این عروسک به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل شده است. اولین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۸۸ به کارگردانی تام هالند اکران شد و پس از آن ۶ قسمت دیگر از این مجموعه تولید و منتشر شده است. پنج فیلم اول مجموعه Child's Play در مجموع کمی بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و فیلم Curse of Chucky (نفرین چاکی) و فیلم Cult of Chucky (فرقه چاکی) که دو قسمت آخر این مجموعه هستند، تنها در بازار خانگی منتشر شدند.

فیلم ترسناک Cult of Chucky

تقریباً یک سال پیش، دن مانچینی در طی گفتگوی کوتاهی به گزارشگر سایت خبری Bloody Disgusting اعلام کرد که او و دیوید کرشنر که تهیه‌کننده بیشتر قسمت‌های مجموعه فیلم‌های Child’s Play بوده، با یکدیگر تشکیل تیم داده‌اند و قرار است با کمک هم یک مجموعه تلویزیونی برای این شخصیت بسازند. او درباره سریال ترسناک خود گفت که داستان این مجموعه تلویزیونی قرار است درست بعد از داستان آخرین فیلم این مجموعه جریان داشته باشد. همچنین او در این مصاحبه اشاره کرد که سبک این سریال تاریک و کمی مشوش‌کننده است. در گزارشی دیگر از این سایت عنوان شده بود که صداپیشه شخصیت چاکی، یعنی براد دوریف قرار است به این تیم بیاید و باری دیگر این شخصیت را صداپیشگی کند.

ساخت سریالی از این شخصیت به ما اجازه می‌دهد به عمق شخصیت چاکی که کاملاً مناسب برای توضیح داده شدن در بستری همچون تلویزیون است، بپردازیم و همچنین به ریشه‌های این مجموعه وفادار بمانیم که همواره تماشاچیان را طی سه دهه ترسانده است

دن مانچینی در رابطه با پخش این سریال از شبکه Syfy چنین گفت:

 مدت زمانی طولانی است که می‌خواهم مجموعه‌ای تلویزیونی از شخصیت چاکی را بسازم و شبکه Syfy کامل‌ترین و بهترین شبکه برای پخش سریال ما است. این سریال خونی تازه در رگ‌های مجموعهٔ «بازی بچه‌گانه» خواهد بود و ساخت سریالی از این شخصیت به ما اجازه می‌دهد به عمق شخصیت چاکی که کاملاً مناسب برای توضیح داده شدن در بستری همچون تلویزیون است، بپردازیم و همچنین به ریشه‌های این مجموعه وفادار بمانیم که همواره تماشاچیان را طی سه دهه ترسانده است.

گفتنی است اولین تصویر رسمی بازسازی فیلم Child's Play نیز چند ماه پیش منتشر شد. به مناسبت شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم، کمپانی MGM اولین تصویر عروسک چاکی را منتشر کرده بود که در آن شاهد ظاهری بسیار متفاوت نسبت به حضورهای قبلی این عروسک قاتل و شیطانی هستیم. فیلمبرداری و تولید فیلم Child's Play که کمپانی اوریون پیکچرز (Orion Pictures) وظیفه انتشار این فیلم را بر عهده دارد، در شهر ونکوور کشور کانادا انجام خواهد شد. آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی و برایان تایری هنری در نقش کارآگاه مایک نوریس، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Child's Play حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم Child's Play را بر عهده دارد. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Child's Play، این فیلم داستان کارن بارکلی را روایت می‌کند که بدون اینکه از ماهیت شیطانی آن خبر داشته باشد، یک اسباب بازی عروسکی به اندی، پسرش هدیه می‌دهد که این هدیه، بدترین هدیه تمام عمر اندی خواهد بود.

این فیلم ترسناک قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده