نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶

دیوید لیچ فیلم Undying Love را کارگردانی خواهد کرد

دیوید لیچ، پس از اتمام پروژه اسپین آف مجموعهٔ Fast and Furious، به سراغ ساخت فیلمی از روی یک رمان گرافیکی با نام Undying Love خواهد رفت.

طبق گزارش سایت دِدلاین، دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (دِدپول ۲)، به‌عنوان کارگردان فیلم اقتباسی Undying Love (عشق ابدی) انتخاب شده و وی نیز علاقهٔ خود را به کارگردانی این پروژه ابراز کرده است. نسخهٔ سینمایی Undying Love براساس رمانی گرافیکی با همین عنوان ساخته خواهد شد و کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) حق امتیاز ساخت این فیلم را خریداری کرده است. انتظار می‌رود مراحل ساخت و تولید این فیلم از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود؛ این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از تامی ویرکولا ساخته خواهد شد.

رمان گرافیکی Undying Love را تام کاکر و دنیل فریدمن به‌صورت مشترک به رشتهٔ تحریر درآورده‌اند و کلیت آن در مورد فرهنگ غنی کشور چین است که با مجموعه داستان‌ها و افسانه‌های ومپایری درهم آمیخته شده و معجونی جالب به وجود آمده است. طبق گزارش سایت دِدلاین، این فیلم، اکشنی ماجراجویی خواهد بود که برای تمام سنین مناسب است. کِلی مک‌کورمیک، استیون لارکس و رابینوف، تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

دیوید لیچ در سال ۲۰۱۴ با کارگردانی قسمت اول فیلم John Wick (جان ویک)، اولین تجربهٔ کارگردانی خود را تجربه کرد و در واقع وی دستیار اصلی چاد استاهلسکی بود. او سپس فیلم جاسوسی Atomic Blonde (بلوند اتمی) را با حضور شارلیز ترون ساخت که این فیلم با بودجهٔ ۳۰ میلیون دلاری، حدود ۹۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. آخرین فیلمی که از دیوید لیچ روی پردهٔ سینما اکران شده است، فیلم Deadpool 2 بود که اواخر ماه اردیبهشت امسال روی پرده رفت و در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. جدیدترین فیلم به کارگردانی او نسخه اسپین آف مجموعه Fast and Furious به نام Hobbs And Shaw است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده