// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت جدید بازی Super Smash Bros. Ultimate کاراکتر Piranha Plant را به بازی اضافه می‌کند

در آخرین آپدیت بازی Super Smash Bros. Ultimate شاهد اضافه شدن کاراکتر Piranha Plant و ایجاد برخی تغییرات در بازی هستیم.

بازی Super Smash Bros Ultimate که ماه پیش منتشر شد، تاکنون عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان داده است؛ طبق گفته‌های کمپانی نینتندو قرار بود که شش شخصیت جدید در قالب بسته‌ی الحاقی به این اثر اضافه شوند که هم اکنون اولین شخصیت با نام Piranha Plant که یک گیاه گوشتخوار جنگجو است به این بازی اضافه شده است.

نینتندو اعلام کرده است که آپدیت جدید بازی Super Smash Bros Ultimate در قالب نسخه 2.0.0 هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است و این آپدیت شخصیت Piranha Plant را به عنوان شخصیتی قابل بازی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر اضافه شدن این شخصیت جدید به بازی Super Smash Bros Ultimate، این پچ ویژگی‌های جدیدی به این بازی اضافه می‌کند که می‌توانید در ادامه آنها را بخوانید:

آفلاین

  • شما می‌توانید حالت Spirit Board را تا سقف تعداد چهار نفر بازی کنید
  • حالت روح کاراکتر مورد نظری که می‌خواهید با آن مبارزه کنید را روی Spirit Board انتخاب کرده و سپس به بخش Party Fighter رفته و تعداد افرادی را که بازی می‌کنند مشخص کنید. هنگام بازی با افراد دیگر اگر شخص دیگری ببازد شما نیز مبارزه را خواهید باخت.
  • حالت روح‌ Partner Pikachu ،Partner Eevee ،Dice Block ،River Survival ،Golden Dash Mushroom در فروشگاه در دسترس خواهند بود.

آنلاین

  • بالانس محاسبه Global Smash Power در بخش آنلاین

بخش‌های کلی

  • کارکتر Piranha Plant به بازی اضافه شد
  • فشار دادن همزمان دو دکمه‌ی پرش باعث جهش کوتاه می‌شود
  • مشکل زمانی که امتیاز KO شامل امتیاز KO هم تیمی‌هایتان در حالت Team Attackمی‌شد رفع شد
  • تغییراتی برای بالانس کردن بازی
  • رفع مشکلات مختلف گیم پلی

لیست کامل تغییرات مبارزها را در این لینک می‌توانید ببینید

بازی Super Smash Bros Ultimate توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدیویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.

بازی مبارزه‌ ای Super Smash Bros Ultimate به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده