نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

نسخه غربی بازی Persona Q2: New Cinema Labyrinth با انتشار یک تریلر معرفی شد

بازی Persona Q2: New Cinema Labyrinth در ماه (خرداد-تیر) در اروپا و آمریکای شمالی در دسترس دارندگان 3DS قرار خواهد گرفت.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو آتلوس که با ساخت بازی‌های مختلف مجموعه‌ی Persona و شین میگامی تنسه شناخته می‌شود، تریلری تازه از بازی جدیدش یعنی Persona Q2: New Cinema Labyrinth منتشر کرده است. سازندگان بازی با این تریلر، انتشار بازی برای کشورهای غربی از جمله کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی را تایید کردند.

بازی Persona Q2: New Cinema Labyrinth اثری در سبک جست و جو و پیشروی در سیاهچال‌های مختلف است و در داستانش قرار است کاراکترهای Persona 3، Persona 3 Portable، Persona 4 و Persona 5 حضور داشته باشند. در بازی Phantom Thieves کاراکترها در یک‌سری از فیلم‌های مختلف با سبک‌های گوناگون گیر افتاده‌اند. جست و جو در این فیلم‌های گوناگون تقریبا چیزی مثل جست و جو در قصرهای مختلف Persona 5 خواهد بود. طی جلو بردن داستان با کاراکترهای مختلفی از جمله دختری مرموز با نام هیکاری مواجه خواهیم شد. شخصیت اصلی Persona 5 یعنی جوکر این‌بار هم به‌عنوان قهرمان داستان معرفی شده و همراه با گروه S.E.E.S از Persona 3 و تیم جست و جو از Persona 4 داستان بازی را پیش خواهد برد. کاراکتر Heroine از بازی P3P هم در این بازی حاضر خواهد بود و نقشی کلیدی در داستان بازی ایفا خواهد کرد. تلفیق سیستم مبارزات Persona Q و Persona 5 از دیگر نکات قابل توجه Persona Q2: New Cinema Labyrinth است.

در کنار نسخه‌ی معمولی بازی یک نسخه‌ی ویژه با نام Showtime Premium Edition با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و نسخه‌ی روز عرضه‌ی بازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار راهی 3DS خواهد شد. این نسخه برای پیش‌خرید کنندگان و کسانی که زودتر از بقیه بتوانند کپی‌های بازی را تهیه کنند قابل خرید خواهد بود.

بازی Persona Q2: New Cinema Labyrinth در تاریخ ۴ جوئن (۱۴ خرداد)  به صورت جهانی، راهی 3DS خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده