// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

یوبی سافت جزئیات محتوای سال اول بازی The Division 2 را اعلام کرد

یوبی‌سافت با انتشار تریلری، جزئیات محتوای سال اول بازی The Division 2 را اعلام کرد.

با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی مورد انتظار The Division 2، شرکت یوبی سافت جزئیات محتوای سال اول این بازی را در قالب یک تریلر منتشر کرد. در طی مراسم E3 2018، یوبیسافت اعلام کرد که محتوای بازی The Division 2 مانند بازی Ghost Recon: Wildlands از اشتراک سالانه برخوردار است اما نکته‌ی قابل توجه، رایگان بودن تمامی محتوای ارائه شده در سال اول این بازی برای بازیکنان است.

اولین بروزرسانی در سال اول بازی، شامل اضافه شدن پایگاهی با نام Tidal Basin است که این پایگاه در تصرف دشمنان قرار دارد. همچنین Operation Dark Hours هم حالت چندنفره‌ای است که تا هشت بازیکن را به شکل یک تیم کنار هم می‌آورد تا به دشمنان خود حمله کنند.

در ادامه‌ی این بروزرسانی‌ها، در سه فصل تابستان، پاییز و زمستان سال آینده، Ubisoft اپیزودهایی را به ترتیب فصل‌ها منتشر خواهد کرد. هر کدام از این اپیزودهای یک تا سه، نه‌تنها گیم‌پلی بازی را گسترش می‌دهد، بلکه راه را برای ادامه دادن داستان بازی هم فراهم می‌کند تا در سال‌های آینده داستان این بازی ادامه پیدا کند. هر کدام از این اپیزودها، Specalization های جدیدی به بازی می‌آورند تا روندهای مختلفی از بازی را تجربه کنید.

در کنار رایگان بودن محتوای سال اول بازی، با خرید سرویس Year 1 Pass بازی، می‌توانید زودتر از بازیکنان عادی به محتوای این بروزرسانی‌ها دسترسی پیدا کنید و همچنین از آیتم‌های تزئینی مخصوص دارندگان این سرویس لذت ببرید. بازی The Division 2 توسط استودیوی Massive Entertainment ساخته می‌شود و در تاریخ ۲۴ اسفند (۱۵ مارس) برای پلتفرم‌های ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در پایان شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده