// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

بازی Kingdom Hearts VR منتشر شد

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده طرفداران مجموعه Kingdom Hearts اکنون می‌توانند نسخه واقعیت مجازی بازی را تجربه کنند.

اگر در انتظار تجربه Kingdom Hearts VR روی پلی استیشن VR به سر می‌برید و از تأخیرهای پیاپی بازی خسته شد‌ه‌اید، خبر خوشی برایتان داریم. امروز اسکوئر انیکس (Square Enix) و سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) پس از انتشار پستی در توییتر، نسخه کوتاه VR (واقعیت مجازی) بازی را در فروشگاه پلی استیشن (Playstation Store) قرار دادند.

این اخبار از سوی شعبه آمریکای شمالی پلی استیشن در اکانت رسمی توییترش تأیید شد. با وجود این که بازی به مجموعه Kingdom Hearts مربوط می‌شود و بسیاری از طرفداران را به وجد خواهد آورد، بنابر بعضی دلایل سازندگان تنها به یک توییت کوتاه اکتفا کردند.

برای کسانی که از Kingdom Hears VR بی‌اطلاع بودند باید گفت که بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا وارد یک کات سین ۱۰ دقیقه‌ای بشوند و با برخی از بهترین خاطراتشان از این مجموعه زندگی کنند. البته برای تجربه Kingdom Hears VR به هدست PSVR، دوربین پلی استیشن و پلی استیشن موو نیاز خواهید داشت؛ به علاوه براساس اخبار قبلی، بازی برای همه به شکل رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

این محتوای واقعیت مجازی با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است. در ابتدا قرار بود اوایل سال گذشته عرضه شود، اما این اتفاق نیفتاد. سپس برای انتشار در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) برنامه‌ریزی شد تا این که دوباره تأخیر خورد. مایه خوشحالی است که اسکوئر انیکس این بار به قولش عمل کرد.

Kingdom Hears III، آخرین قسمت از مجموعه Kingdom Hearts هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده