نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

انیمیشن Puss in Boots 2 در دست ساخت است

یونیورسال و دریم ورکس در حال ساخت انیمیشن Puss in Boots 2 هستند و کارگردان برنده جایزه اسکار 2019 وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد.

در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه پوش) تایید و اعلام شده است. ددلاین گزارش داد که کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس در حال ساخت انیمیشن Puss in Boots 2 (گربه چکمه‌پوش ۲) هستند و باب پرشچتی، کارگردان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی را بر عهده گرفته است. هنوز اطلاعات بیشتری از انیمیشن Puss in Boots 2 از جمله تاریخ اکران آن یا داستان و اتفاقات این قسمت که ممکن است حتی یک ریبوت باشد، منتشر نشده است. پرشچتی پیش از این در انیمیشن Puss in Boots به‌عنوان رهبر تیم داستان حضور داشت و یکی از انیماتورهای با سابقه دریم ورکس بوده است.

کریس ملداندری، رئیس استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت، به ساخت انیمیشن Puss in Boots 2 کمک خواهد کرد و در نوشتن داستان آن نقش خواهد داشت. گفته می‌شود که این انیمیشن براساس ایده‌ای از ملداندری ساخته می‌شود که ماه آبان امسال ساخت ریبوت این انیمیشن به‌همراه انیمیشن Shrek (شرک) توسط ایلومینیشن تایید شده بود و احتمالا این دو پروژه نیز با یکدیگر ارتباط خواهند داشت. در واقع برخلاف خبری که پیش از این منتشر شده بود، به نظر می‌رسد که ایلومینیشن قرار است به دریم ورکس حداقل برای ساخت ریبوت یا قسمت جدید انیمیشن Puss in Boots کمک کند. انیمیشن Puss in Boots با صداپیشگی آنتونیو باندراس، سلما هایک و بیلی باب تورنتون، در سال ۲۰۱۱ به روی پرده‌های سینما رفت و حدود ۵۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

انیمیشن Puss in Boots که در واقع نسخه فرعی انیمیشن شرک است، موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود و در ادامه دریم ورکس ساخت انیمیشن Puss in Boots 2: Nine Lives & 40 Thieves را برای اکران در سال ۲۰۱۸ تایید کرد که ساخت این انیمیشن به نظر می‌رسد کاملا لغو شده باشد. بامداد روز دوشنبه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن اسکار 2019 را دریافت کند و حال پرشچتی قرار است با دریم ورکس و یونیورسال برای کار بعدی خود به عنوان کارگردان همکاری کند. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده