// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

Section 8، نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران

بازی اکشن اول شخص سکشن 8، یکی از نامزدهای بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران است که در شاخه بازی‌های مورد انتظار رقابت می‌کند.

تنها کمتر از دو هفته مانده به بیستم اسفند ۱۳۹۷، اکنون زمان آن رسیده تا نامزدهای سه شاخه بخش مردمی بتوانند در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر نظر کاربران را برای جمع‌آوری آرا جلب کنند. هشتمین جشنواره بازی های ویدیویی ایران امسال در بخش مردمی، سه‌شاخه «بازی‌های مورد انتظار»، «بهترین بروزرسانی» و «بهترین بازی از نگاه مردم»‌ دارد و بازیکنان می‌توانند در اندک زمان باقی‌مانده به بازی مورد علاقه خود در هر یک از سه شاخه رای دهند. یکی از بازی‌های نامزد شاخه بازی‌های مورد انتظار بخش مردمی، Section 8 (سکشن 8) است که سبک اکشن تیراندازی اول شخص دارد.

داستان بازی پیرامون یک دانشمند روایت می‌شود؛‌ جایی که فرمولی پیچیده و خطرناک را برای ساخت یک سلاح مخوف کشف می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا تروریست‌ها با گروگان گرفتن و در ادامه شکنجه دادن وی برای به‌دست آوردن فرمول ساخت این بمب تلاش کنند. ربایش این دانشمند اما پیامدهایی دارد و باعث می‌شود تا کماندوهای زبده در ماموریتی دانشمند را پیدا و او را به محلی امن منتقل کنند. طبق گفته سازندگان این بازی لایه‌های داستانی فرعی زیادی دارد و قرار است تا در طول ۱۲ مرحله جذاب روایت شود. مراحل Section 8 دارای چهار مپ گوناگون از نظر تنوع آب و هوایی است. در این بازی مراحلی با آب و هوای برفی، بارانی و آفتابی وجود دارد.

به گفته‌ علی معنوی، توسعه‌دهنده این اثر، روند تولید و ساخت Section 8 زمانبر و طاقت فرسا بوده است و با دقت روی جزییات ریز و درشت بازی برای رسیدن به کیفیت قابل قبول در زمان انتشار کار شده است. از جمله چالش‌های توسعه‌دهنده سکشن 8 ارتقا موتور گرافیکی بازی برای رساندن عناصر بصری به کیفیت قابل قبول و همینطور برنامه‌نویسی و طراحی بیش از ۵۰ نوع اسلحه با کارکردهای متنوع برای بازی بوده است که در فرآیندی طولانی و به گفته علی معنوی با روزی حدود ۱۵ ساعت کار مداوم تولید شده است. شما می‌توانید تریلر Section 8 را از پایین تماشا و دانلود کنید:

دانلود از آپارات

در صورت تمایل می‌توانید در اینجا به بازی Section 8 رای دهید. شما همچنین می‌توانید با ارسال عبارت IGF0104 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «سکشن 8» را به‌عنوان بازی مورد انتظار جشنواره هشتم از نگاه مردم انتخاب کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده