نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰

پرسلاح؛ نامزد بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی های ویدویی ایران

پرسلاح یکی از نامزد‌های بخش مردمی هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران است که در این مطلب بیش‌تر با آن آشنا خواهیم شد.

به انجام یک بازی شلوغ و پر از درگیری علاقه دارید؟ دوست دارید سلاح‌های عجیب و غریب و قدرتمند در اختیارتان باشد تا دمار از روزگار دشمنان درآورید؟ بازی «پرسلاح» ساخته استودیو «ناطور گیمز» همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. پرسلاح همان گونه که از نامش پیداست، قرار است به کمک سلاح‌های پرتعداد، شما را به جنگ با دشمنان بی‌شماری که در بازی با نام «چیلی پیز» شناخته می‌شوند ببرد و با نبردهای شلوغ و انفجارهای هیجان‌انگیز، سرگرم‌تان کند.

سبک پرسلاح، یک بازی اندروید در سبک شوتر اول شخص است و شما را پشت تیرباری با گلوله‌های بی‌نهایت قرار می‌دهد و باید به سمت سیل عظیم چیلی پیزها که با وسایل نقلیه مختلف به سمتتان می‌آیند، شلیک کرده و آن‌ها را نابود کنید. در ابتدا چیلی پیزها با جیپ و تانک به شما یورش می‌آورند و با تیراندازی و پرتاب راکت قصد نابودی شما را دارند ولی هر چه در بازی جلوتر روید انواع دشمنان تا دندان مسلح با هواپیما و موشک‌‌انداز و بالن و حتی هاورکرافت، انتظار شما را خواهند کشید. مشخصا با وجود تیربار نخواهید توانست با این دشمنان قدرتمند مقابله کنید، در نتیجه بازی انواع و اقسام سلاح‌های قوی و مخرب را برای شما تدارک دیده تا به عنوان اسلحه فرعی استفاده کنید و مراحل را به پایان برسانید. این سلاح‌ها از موشک‌انداز در انواع مختلف گرفته تا سلاح لیزری و چندین نمونه اسلحه تخیلی عجیب ولی قدرتمند، را شامل می‌شود که در کنار تیراندازی شما با تیربار، به صورت خودکار به سمت چیلی پیزها شلیک می‌کنند. با پشت سر گذاشتن مراحل بازی سکه دریافت می‌کنید که به وسیله این سکه‌ها، توان ارتقای سلاح‌ها را به دست آورده و با تجهیزات قوی‌تری به میدان نبرد پای خواهید گذاشت.

پرسلاح
پرسلاح
پرسلاح

علاوه بر سلاح‌های مختلف چندین قدرت دهنده متفاوت نیز برای کسب امتیاز بیش‌تر یا افزایش توان هجومی شما در نظر گرفته شده است. یکی از این قدرت‌ دهنده‌ها میزان توان موشک‌ها را افزایش می‌دهد یا یکی دیگر از آن‌ها موجب می‌شود سکه بیشتری در پایان مرحله کسب کنید. به کمک این تجهیزات، بازی پرسلاح گاهی به یک میدان جنگ تمام عیار تبدیل می‌شود که اگر حتی یک لحظه غفلت کنید، نخواهید توانست مرحله را با موفقیت به پایان برسانید، پس حسابی خود را مجهز کنید تا به یک رقابت نفس‌گیر و پرهیجان وارد شوید.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا و تعدادی از تصاویر آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

می‌توانید با ارسال عبارت IGF0016 به سامانه‌ی پیامکی 10008008800888 «پرسلاح» را به‌عنوان مورد انتظارترین بازی سال انتخاب کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده