نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تریلری جدید از بازی Samurai Shodown منتشر شد

استودیو SNK با انتشار تریلری جدید از بازی مبارزه‌ای Shamurai Shodown تاریخ عرضه آن را نیز مشخص کرد.

به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی SNK که مشغول طی کردن مراحل توسعه‌ی بازی Samurai Shodown است، اطلاعات و تریلری جدید را از این اثر مورد انتظار، به اشتراک گذاشت؛ البته قبل از استودیو SNK، رشته‌های مسابقات EVO 2019 هم مشخص شدند که نام بازی Samurai Shodown در بین مواد رقابتی آن دیده می‌شود.

سازندگان بازی که پیش‌تر، سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ را به عنوان تاریخ انتشار بازی اعلام کرده‌ بودند، حالا مشخص کرده‌اند که بازی در «ابتدای تابستان ۲۰۱۹» به صورت جهانی راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد شد. هنوز منظور سازندگان از ابتدای تابستان مشخص نیست و اینکه بازی در چه ماهی از گرم‌ترین فصل سال قرار است به دست هوادارانش، که مدت‌ها برای تجربه‌ی آن صبر کرده‌اند، برسد هنوز معلوم نشده است. نکته‌ای که پیرامون انتشار بازی وجود دارد، عرضه‌ی جهانی آن است و حالا، تمامی نسخه‌های بازی هم‌زمان با انتشار آن در ژاپن، راهی تمامی نقاط جهان خواهند شد که این مورد در تاریخ مجموعه‌ی Samurai Shodown بی‌سابقه بوده است. البته کسانی که نمی‌توانند بیشتر از این برای عرضه بازی صبر کنند، می‌توانند نسخه‌ی قابل بازی آن را در رویداد PAX East امسال تجربه کنند.

تریلر بازی اما، جذاب و هیجان‌انگیز است. بازی از همان مکانیزم‌های نرم و روان سابق بهره می‌برد و جلوه‌های گرافیکی رنگارنگ و چشم‌نوازش یادآور مواردی مشابه در بازی Street Fighter IV است. در این تریلر شخصیت‌های Haomaru، Jubei، Earthquake و Galford به تصویر کشیده شده‌اند.

بازی Samurai Shodown اوایل تابستان ۲۰۱۹ راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده