// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵

بازی Nier: Automata Game of the Yorha Edition منتشر شد

 نسخه کامل بازی Nier: Automata به همراه بسته‌های الحاقی و محتویات اضافی برای کاربران پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) نسخه کاملی از بازی Nier: Automata را که با نام Nier: Automata Game of the Yorha Edition معرفی شده است، روانه بازار کرده است.

نسخه بازی سال یا همان گوتی Nier: Automata شامل تمام محتویاتی می‌شود که تا به امروز برای بازی منتشر شده است. علاوه بر آن، محتویات دیگری نیز برای این بازی در نظر گرفته است که شامل عکس پس‌زمینه با کیفیت و پوسته‌های (اسکین‌) مختلف می‌شود. گفتنی است که نسخه بازی سال نیر اتوماتا تنها برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و کاربران ایکس باکس وان باید منتظر اطلاعات بیشتر از سازندگان بمانند.

سازندگان در توضیحات رسمی خود در مورد نسخه جدید بازی نوشتند:

Nier: Automata Game of the Yorha Edition در حالی که شامل تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود در آن سو قصد دارد تجربه یک دنیای آخرالزمانی واقعی با چاشنی نقش‌آفرینی و اکشن را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

در ادامه می‌توانید فهرست محتویاتی را که ضمیمه نسخه کامل این بازی شده است، مشاهده کنید:

  • Valve Character Accessory
  • Cardboad Pod Skin
  • Retro Grey Pod Skin
  • Retro Red Pod Skin
  • Grimoire Weiss Podd Machine Mask Accessory
  • تصاویر پس زمینه انحصاری
  • بسته الحاقی 3C3C1D119440927

 بازی Neir Automata هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است و نسخه کامل آن نیز با قیمت ۴۰ دلار هم اکنون به فروش می‌رسد. این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند که با کلیک روی این لینک می‌توانید وارد مطلب کامل بررسی آن شوید.

نظرات خود را در مورد این بازی و نسخه بازی‌ سالش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده