نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

کمیک پیش‌درآمد Godzilla: King of the Monsters از یک هیولای جدید رونمایی می‌کند

کمیک Godzilla: Aftershock پیش‌درآمدی بر جدیدترین فیلم گودزیلا است و یک کایجوی جدید را معرفی می‌کند.

در حالی که تنها چند ماه تا اکران جدیدترین فیلم گودزیلا با عنوان گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of the Monsters) فاصله داریم، لجندری کامیکس (زیرمجموعه‌ای از کمپانی لجندری پیکچرز) اطلاعاتی از کمیک جدید گودزیلا منتشر کرده است.

کمیک که Godzilla: Aftershock نام دارد، به عنوان پیش‌درآمدی بر فیلم عرضه خواهد شد و قرار است ماجراهایی را در ارتباط با فیلم روایت کند. این رمان گرافیکی ۱۱۲ صفحه دارد و نگارش آن هم برعهده آروید نلسون بوده است که پیش از این Skull Island: Birth of Kong را هم با طراحی‌های درو جانسون به عنوان پیش‌درآمدی بر فیلم Kong: Skull Island نوشته بود.

داستان نلسون پس از ماجراهای فیلم گودزیلا (۲۰۱۴) به کارگردانی گرت ادواردز دنبال می‌شود و در مورد تهدید بزرگی است که در قالب یک تایتان یا هیولای جدید به سراغ گودزیلا می‌رود. در این میان نقش اصلی داستان را هم دکتر اما راسل ایفا می‌کند؛ شخصیتی که ورا فارمیگا در فیلم جدید به جای او بازی کرده است. او به دنبال پیدا کردن اطلاعات بیشتری در مورد کایجو ها است تا در کنار سازمان مونارک، به فکر برنامه‌هایی برای نجات بشریت از آینده‌ی هولناک پیش رو باشند؛ کایجوهایی چون گودزیلا، ماترا، رودان و البته شاه گیدورا.

کمیک گودزیلا | Godzilla: Aftershock

خلاصه داستانی هم از کمیک منتشر شده است:

خطر جدیدی از راه رسیده که با زمین‌لرزه‌های شدیدی همراه است و اشتیاق زیادی به نابودی دنیا دارد. در Godzilla: Aftershock با روایت جدیدی از MonsterVerse همراه می‌شویم که در آن دکتر اما راسل، کارمند سازمان مونارک در حالی که به دنبال یافتن سرنخ‌هایی از هیولاها است، به رازی ترسناک پی می‌برد؛ اتفاقی آخرالزمانی که در گذشته‌ای دور تاریخ بشریت را دستخوش تغییراتی کرد و اکنون قرار است بار دیگر تکرار شود. در همین حال فردی مرموز هم دکتر راسل را تعقیب می‌کند و تمام حرکات او را زیر نظر دارد. در طرف دیگر ماجرا هم گودزیلا را داریم که درگیر مبارزه‌ای عظیم شده است که قدمت آن به سال‌ها قبل برمی‌گردد.

همه این‌ها ماجراهایی حماسی را تشکیل می‌دهند که هیچ‌کدام از طرفداران گودزیلا دوست ندارند آن‌ها را از دست بدهند.

فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها به کارگردانی مایکل دووگرتی و بازی ورا فارمیگا، میلی بابی براون، سالی هاوکینز، کایل چندلر، اوشی جکسون جونیور، کن واتانابه و بردلی ویتفورد در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) توسط کمپانی برادران وارنر اکران خواهد شد و کمیک آن هم حدود یک ماه و نیم زودتر، در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۷ فروردین ۱۳۹۸) منتشر می‌شود.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده