// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

بیش از چهار میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake به فروشگاه‌ ها ارسال شده است

کمپانی کپکام با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرده است که این کمپانی بیش از چهار میلیون نسخه از بازی Resident Evil 2 Remake را به خرده‌فروشی‌ها ارسال کرده است.

نسخه باز‌سازی بازی Resident Evil 2، محصول سال ۱۹۹۸ در حدود یک ماه پیش تحت نام بازی Resident Evil 2 Remake در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و خیلی زود به یکی از برترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این بازی که در عین نو‌آوری‌های متعدد مانند کنار گذاشتن دوربین ثابت، همچنان به بازی اصلی وفادار مانده است، عرضه موفقی را تجربه کرده و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده این بازی یعنی کمپانی Capcom (کپکام) از تازه‌ترین دستاورد بازی مذکور گفته است.

این کمپانی در قالب یک توییت از ارسال بیش از چهار میلیون نسخه از بازی مذکور به فروشگاه‌های سراسر جهان از زمان انتشار در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) خبر داده است. به همین مناسبت کمپانی کپکام اولین بخش از مجموعه میزگرد با حضور اعضای تیم تولید بازی Resident Evil 2 Remake را منتشر کرده است که در قالب آن سازندگان به شرح نقطه نظرات‌شان در رابطه با بازی می‌پردازند. برای مشاهده این ویدیو می‌توانید به وب‌ سایت یوتیوب مراجعه کنید.

در اوایل بهمن ماه اعلام شد که بیش از سه میلیون نسخه از بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک در اختیار فروشگاه‌ها قرار گرفته است. افزایش این رقم به بیش از چهار میلیون نسخه در مدت یک ماه، نشان از موفقیت قابل توجه این بازی در جذب مخاطبین دارد. همچنین ادامه پشتیبانی کمپانی کپکام از بازی مذکور به واسطه بسته‌های الحاقی و دیگر محتویات مانند بسته الحاقی The Ghost Survivors به معنای عزم راسخ این کمپانی برای حفظ عملکرد موفق تازه‌ترین بازی سری Resident Evil است. در بسته الحاقی ذکر شده که مدتی پیش به صورت رایگان منتشر شده است، باید سرنوشت سه باز‌مانده راکون سیتی را مشخص کنید.

بازی Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد و با مراجعه به فروشگاه‌های پلی استیشن، مایکروسافت، استیم و آمازون می‌توانید اقدام به خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده