نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

سریال‌های مارولی دیزنی پلاس کاملا در دنیای سینمایی مارول جریان دارند

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مورد سریال‌های در دست ساخت این کمپانی برای سرویس استریم دیزنی پلاس، توضیحاتی را به اشتراک گذاشته است.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، مارول استودیو وظیفه ساخت سریال برای سرویس استریم دیزنی پلاس را بر عهده گرفته و تا به امروز ساخت سریال‌هایی چون سریال Loki (لوکی)، سریال Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ) و سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) برای آن مشخص و قطعی شده است. با اینکه سریال‌های مارول نیز بخشی از دنیای سینمایی مارول هستند و حتی اشاره‌هایی نیز به اتفاقات دنیای سینمایی‌ آن می‌شود، اما در طول سال‌های اخیر شاهد کمرنگ‌تر شدن این موضوع هستیم و در مجموع سریال‌ها هیچ تاثیری را روی اتفاقات فیلم‌های این مجموعه نمی‌گذارند یا حتی تاثیر فیلم‌های این مجموعه روی سریال‌های دنیای سینمایی مارول نیز بسیار کمرنگ شده است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال‌های مارول که برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت هستند، منتشر شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با ComicBook اشاره کرد که این سریال‌ها که برای دیزنی پلاس در دست ساخت هستند، کاملا در دنیای سینمایی مارول جریان خواهند داشت و طرفداران کاملا این موضوع را حس خواهند کرد که اتفاقات این سریال‌ها در این مجموعه جریان دارد. فایگی گفت:

این سریال‌ها محصولات مارول استودیو خواهند بود. این سریال‌ها به طور کامل در دنیای سینمایی مارول جریان خواهند داشت و اتفاقات آن در زمان حال MCU، گذشته MCU و آینده MCU رخ خواهد داد.

کوین فایگی

در واقع فایگی در این مصاحبه تایید کرد که سریال‌هایی که مارول استودیو در دست ساخت دارد، قرار نیست تنها تمرکز آن روی زمان حال باشد و زمان اتفاقات این سریال‌ها ممکن است در گذشته یا حتی آینده نیز شامل شود. همچنین این سریال‌ها ممکن است روی فیلم‌های مارول نیز تاثیر داشته باشد و این موضوع کاملا خلاف دیگر سریال‌های مجموعه مارول است. با اینکه هزینه هر یک از این سریال‌ها هنوز مشخص نشده است و اینکه هنوز مشخص نیست قرار است شاهد چه داستان‌هایی را در این سریال‌ها باشیم، اما می‌تواند نحوه ارتباط داشتن این سریال‌ها با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول جالب باشد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده