// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Kingdom Rush Vengeance؛ تسخیر پادشاهی

بازی موبایل Kingdom Rush Vengeance یکی از آثار شاخص سبک استراتژیک است که با گرافیک عالی و گیم‌پلی روان توانسته است کیفیت بالایی ارائه کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Kingdom Rush Vengeance اثری در سبک استراتژیک است که نبردهایی هیجان انگیز را در قلمرو پادشاهی رقم می‌زند. استودیو Ironhide Game بازی خودش را با کیفیت بالایی طراحی کرده است و بازی اندروید Kingdom Rush Vengeance هم از دیدگاه بصری و هم ساختاری واقعا خوش ساخت است. مراحل تا انتها جذابیت‌شان را حفظ می‌کنند و بازیکن با دست بازتری برای حمله به دشمنان برخوردار است.

بازی آیفون Kingdom Rush Vengeance از همان ابتدا نشان می‌دهد که سفری حماسی و دور و دراز پیش‌ روی دارید و قرار است که یک تیم بزرگ را رهبری کنید. محیط بازی دچار تغییر و تحولات بسیاری می‌شود و شاهد رسیدن فصول مختلف سال خواهید بود. از نبرد در روزهای گرم تابستان گرفته تا یخبندان‌ صخره‌ها در فصل زمستان، همگی چشمان بازیکنان را نوازش می‌کنند. این اثر می‌تواند سبک کلاسیک دفاع از قلعه را دوباره احیا کند و علاقه‌مندان این سبک را به چالشی دوباره دعوت کند. همانطور که از سبک بازی انتظار می‌رود، شما می‌توانید از قهرمانان مختلف استفاده کنید و سیستم شبیه‌سازی هرکدام از آن‌ها را به‌ صورت منحصربه‌فرد در اختیار بگیرید. دشمنان هم تنوع بالایی دارند و اصلا دچار تکرار در سیستم مبارزات نمی‌شوند. حتی ارواح و جادوگران جدید هم نسبت به نسخه‌های قبل به بازی اضافه شده‌اند و هرکدام با قابلیت‌های منحصربه‌فرد به شما حمله‌ور می‌شوند. باید تمرکز خوبی روی نبردها داشته باشید و قهرمانان خود را به مکان‌های صحیح انتقال دهید. وجود سیستم گیم‌پلی عالی و گرافیکی که قدرت این پلتفرم را به نمایش می‌گذارد، Kingdom Rush Vengeance را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌کند. این سفر را ارج نهید و سعی کنید که از مرحله به مرحله بازی به جای عبور سرسری، لذت ببرید و لحظات بیش‌تری را با بازی سپری کنید.

Kingdom Rush Vengeance

می‌توانید هرکدام از قهرمانان خود را در بازی Kingdom Rush Vengeance مدیریت کنید و قدرتی که می‌خواهید را به آن‌ها بدهید. در هر مرحله با توجه به دشمنانی که ظاهر می‌شوند، نیاز دارید که از قهرمانان خاصی استفاده کنید و بیش‌ترین و البته تاثیرگذارترین ضربات خود را وارد کنید. این مورد مستلزم این است که قهرمان خود را بشناسید و آن را با المان‌های دلخواه ارتقا دهید. سیستم ارتقا بازی فوق العاده پیشرفته است و تاثیر زیادی روی نتیجه نبردها می‌گذارند. همه قهرمانان از شما تبعیت می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را با استفاده از طرح‌های استراتژیکی حرکت دهید. یقینا در ابتدا و با گذر از مراحل آموزشی می‌توانید عملکرد بهتری در مدیریت و رهبری نیروها داشته باشید.

سیستم ارتقا و سفارشی‌سازی قهرمانان کم و کاستی ندارد و سازندگان دست بازیکن را برای انتخاب باز گذاشته‌اند

بیش از ۳۵ دشمن مرگبار با قابلیت‌های خاص در بازی Kingdom Rush Vengeance وجود دارند که باس‌ها هم در ادامه اضافه می‌شوند. باس‌ها معمولا جثه بزرگی دارند و نبرد با آن‌ها نیاز به قهرمانان بیش‌تر و طرح و برنامه خاصی دارد. اچیومنت‌ها در تعداد بالایی وجود دارند تا انگیزه خوبی برای کسب جوایز ویژه و XP‌ها داشته باشید و به سطوح بزرگی در لیگ‌های جهانی دست یابید. منوهای بازی طراحی گرافیکی خوبی دارند و می‌توانید ارتش خود را در آن‌جا مشاهده کنید و قابلیت‌هایشان را ارتقا دهید. توضیحات جامعی هم برای هر قهرمان نوشته شده است که می‌تواند جذاب باشد. بازی از یک داستان خوب برخودار است و قبل از هرمرحله به صورت انفوگرافیک برای‌تان به نمایش درمی‌آید. اگر از علاقه‌مندان به این سری بازی‌ها باشید، می‌تواند لذت بازی را برای‌تان چندبرابر کند.

Kingdom Rush Vengeance

برجک‌ها تنوع عالی دارند و می‌توانید با ترکیب آن‌ها سلاح‌های کشتار منحصربه‌فردی تولید کنید

رمز و رازهای بسیاری در هر مرحله از بازی Kingdom Rush Vengeance نهفته است که می‌توانید در هر مرحله کشف کنید و دشمنان مخفی بازی را کشف کنید. این دشمنان می‌توانند امتیاز بیش‌تری به شما دهند و قهرمانان را زودتر از موعد خریداری خواهید کرد. آموزش و تمرین نیروها از دیگر وظایف اساسی شما است که کمک می‌کند بدون نیاز به پول خرج کردن، قابلیت نیروهای خود را افزایش بدهید. این مورد مستلزم این است که مدت زمان بیش‌تری در بازی فعال باشید و خودتان همه چیز را برعهده بگیرید. بازی را می‌توانید به صورت آفلاین تجربه کنید و نگران اتصال وای فای هم نباشید. سعی کنید که از ترکیب نیروها بیش‌تر استفاده کنید و برجک‌های خود را در مکان‌های خوبی قرار دهید. هرکدام از این برجک‌ها دارای تایم لاین هستند و پس از مدت خاصی می‌توانند به دشمنان شلیک کنند. بنابراین باید زمان‌بندی مناسبی داشته باشید. در ادامه تنوع این برجک‌ها بالا می‌رود و فارغ از بحث گیم‌پلی، شاهد انیمیشن‌های جذاب‌تر و محیط شلوغ‌تری نسبت به مراحل اولیه خواهیم بود.

بازی Kingdom Rush Vengeance می‌تواند برای مدت‌ها سرگرم کننده باشد و گیمرهایی که به دنبال آثار گرافیکی شاخص به همراه گیم‌پلی سرگرم کننده هستند را راضی کند. می‌توانید با قهرمانان و ضدقهرمانان منحصربه‌فرد بازی همراه شوید و با ارتقا و کسب اچیومنت‌های مختلف ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی آیفون و اندروید Kingdom Rush Vengeance


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده