// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷

تریلر جدید Claybook از انتشار این بازی برای کنسول سوییچ خبر می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی Claybook منتشر شده که علاوه برای نمایش سیستم ساخت و ساز بازی به انتشار این اثر روی کنسول نینتندو سوییچ اشاره دارد.

اگر دلتان می‌خواهد یکبار دیگر به دوران کودکیتان باز گردید، اثر خلاقانه استودیوی سکند اوردر (Second Order) یعنی Claybook این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی در ابتدا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده بود و این ماه برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود.

Claybook امروز یک تریلر جدید دریافت کرد که با نمایش حالت Creative نشان می‌دهد که بازیکنان با سیستم ویرایشگر داخل بازی قابلیت ساخت چه چیزهایی را دارند. در تریلر پایین خواهید دید که چطور با شخصی‌سازی در این اثر سندباکس می‌توانید یک زمین بازی بزرگ خلق کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Claybook که توسط کارمندان Redlynx (سازنده سری Trial) ساخته شده، به شما اجازه می‌دهد همانطور که دنیاهای گوناگون گلی را هدایت می‌کنید، کنترل انواع اشکال ساخته شده از گل را به عهده بگیرید. باید معماهای مختلفی مثل انتقال آب، نابودی سازه‌ها و موارد این چنینی را حل کنید. در حین این که در اطراف می‌چرخید، این دنیای خمیری و نرم به حرکات و دستکاری‌های شما واکنش نشان می‌دهد.

شما حتی می‌توانید کنترل زمان را در دست بگیرید. یک نسخه از خودتان تکثیر کنید؛ سپس با متوقف کردن زمان نسخه تکثیرشده‌تان را به نقطه گذشته مسیرتان بفرستید و از آنجا بازی را شروع کنید.

ویرایشگر درون بازی به بازیکنان اجازه انتخاب بین بیش از ۵۰ شکل را می‌دهد تا با به‌کارگیری ذرات مختلف برای خودشان هدف و معماهای گوناگون خلق کنند. مراحل به شکل «فصل» (Chapter) خواهند بود و تمام فصل‌‍‌ها به شکل یک کتاب هستند؛ بنابراین شما می‌توانید دنیایی با مراحل مختلف بسازید. این دنیاها می‌توانند به وسیله اتصال کامل کراس-پلتفرمی بین انجمن‌های آنلاین به اشتراک گذاشته شوند.

Claybook هم‌اکنون برای پی‌ سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و از ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده