// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

آپدیت جدید Assassin's Creed Odyssey حالت New Game Plus را به آن اضافه کرد

کمپانی یوبی سافت با انتشار پستی در وب سایت رسمی سری Assassin's Creed به شرح ویژگی‌های تازه‌ترین آپدیت بازی Assassin's Creed Odyssey پرداخته است.

یازدهمین بازی اصلی سری Assassin's Creed در اواخر سال گذشته میلادی تحت عنوان بازی Assassin's Creed Odyssey در دسترس قرار گرفت. این محصول کمپانی Ubisoft (یوبی سافت) از جنبه‌هایی همچون جلوه‌های بصری، مبارزات، داستان و شخصیت‌ها مورد تحسین قرار گرفت. کمپانی سازنده در کنار بسته‌های الحاقی، با ارائه بروز‌رسانی به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ویژگی‌های آپدیت 1.1.4 بازی مذکور اعلام شده است.

این آپدیت در حال حاضر روی هر سه پلتفرم مقصد بازی Assassin's Creed Odyssey یعنی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. با استناد به صفحه مربوط به معرفی آپدیت ذکر شده در وب سایت رسمی سری Assassin's Creed حجم آن بین ۴.۷ تا ۵.۷ گیگابایت خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی تازه‌ترین آپدیت بازی مذکور اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس است که بسیاری از بازیکنان خواهان آن بودند. برای دسترسی به این حالت لازم است خط داستانی Family Quest را که بزرگ‌ترین خط داستانی بازی Assassin's Creed Odyssey محسوب می‌شود، به اتمام رسانده باشید. با انجام این پیش‌نیاز، گزینه +New Game بین گزینه‌های Load و Options قرار می‌گیرد. در این حالت بازی مذکور را در شرایطی از نو آغاز می‌کنید که از تجربه قبلی موارد مختلفی همچون تمامی تجهیزات، توانایی‌ها و ارتقا‌های کشتی را در اختیار دارید. علاوه بر امکان تجربه حالت ذکر شده با شخصیتی که قبلا انتخاب کردید، می‌توانید شخصیت خود را تغییر دهید.

در کنار حالت نیو گیم پلاس، آپدیت 1.1.4 بازی Assassin's Creed Odyssey تعداد ۱۰ فریم را به Photo Mode اضافه می‌کند. همچنین به واسطه این بروز‌رسانی می‌توانید نحوه نمایش زیر‌نویس را شخصی‌سازی کنید. پشتیبانی از محتویات Lost Tales of Greece و بسته‌ الحاقی Legacy of the First Blade - Episode 3: Bloodline که در تاریخ ۵ مارس (۱۴ اسفند) منتشر می‌شود، مواردی هستند که در آپدیت مذکور قرار دارند. برای آگاهی از تمامی ویژگی‌های آپدیت 1.1.4 می‌توانید به پست مربوطه در وب‌سایت رسمی سری Assassin's Creed مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده