// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

گروه بندی مرحله اصلی رویداد WESG در بازی CS:GO منتشر شد

لیست تیم‌های مرحله نهایی مسابقات World Electronic Sports Games یا همان WESG منتشر و زمان بازی‌های مرحله اصلی مشخص شد.

لیست نهایی تیم‌های حاضر در مرحله اصلی مسابقات World Electronic Sports Games در رشته Counter Strike: Global Offensive منتشر شد. سه تیم MIBR ،NiP و Fnatic به صورت مستقیم به مرحله اصلی رویداد دعوت شده‌اند که تیم Fnatic به عنوان مدافع قهرمانی سال گذشته در این دوره از مسابقات نیز حضور دارد. ۲۹ تیم دیگر با شرکت در مراحل مقدماتی مسابقات که در مناطق مختلف جهان برگزار شده است، جواز حضور در این رویداد را کسب کرده‌اند. متاسفانه در سال جاری نمایندگان کشورمان بعد از حذف شدن در بخش انتخابی منطقه، شانس حضور در سومین دوره مسابقات را از دست دادند. این در حالی است که نماینده کشورمان در رشته کانتر استرایک، در دومین دوره مسابقات WESG توانست به جمع شانزده تیم برتر آسیا و اقیانوسیه صعود کند و فقط یک قدم تا صعود به مرحله اصلی رویداد فاصله داشت. نماینده کشورمان در سال ۲۰۱۷ با نام لئوپارد شناخته می‌شد که بعد از باخت ۲:۱ در مقابل تیم EMC از دور مسابقات حذف شد.

WESG CSGO eSports

لازم به ذکر است که ایران در فصل جاری مسابقات دو نماینده خواهد داشت که در دو رشته StarCraft 2 و PES 2019 رقابت خواهند کرد. پاجانی و شاکی، هر دو جزو بازیکنان با تجربه کشورمان هستند که در مسابقات بین‌المللی حضور داشته‌اند و آخرین حضور آن‌ها در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ بوده است. از مهم‌ترین مقام‌های کسب شده توسط این دو بازیکن می‌توان به کسب مدال نقره رشته Pro Evolution Soccer بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ توسط حسن پاجانی و جایگاه چهارم آسیا در رشته StarCraft 2 توسط شهریار شاکی اشاره کرد.

مرحله اصلی رویداد World Electronic Sports Games یا همان WESG 2018-2019 قرار است در شهر چونگ‌کینگ، چین برگزار شود. فصل جدید رویداد با حضور شِش بازی Starcraft 2 ،Pro Evolution Soccer ،Dota 2 ،Counter Strike: Global Offensive ،Vainglory و Hearthstone پیگیری خواهد شد که با توجه به اعلامیه جدید تیم برگزاری، دو بازی Forza Horrizon 4 و Tekken 7 نیز به صورت دو رقابت نمایشی در مرحله اصلی حضور خواهند داشت. رقابت‌های رشته کانتر استرایک قرار است از ۲۰ اسفند شروع شود و تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات بایستی برای کسب بخشی از جایزه ۸۹۰ هزار دلاری با یکدیگر روبه‌رو شوند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده