نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

سریال Young Sheldon برای دو فصل دیگر تمدید شد

شبکه CBS از تمدید سریال Young Sheldon برای فصل سوم و چهارم خبر داد. در حال حاضر فصل دوم این سریال کمدی در حال پخش است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS از تمدید سریال Young Sheldon (شلدون جوان) برای دو فصل دیگر خبر داده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، در حال حاضر پخش فصل دوم اسپین آف بسیار موفق سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ‌ بنگ) ادامه دارد و حال شبکه CBS این سریال کمدی سیتکام را برای فصل سوم و چهارم تمدید کرده است که طبق آن، پخش سریال Young Sheldon حداقل تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. کلی کال، رئیس CBS Entertainment در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

از استیون مولارو و چاک لوری که رهبری تیم خلاق و سازنده سریال را بر عهده دارند، برای ساخت سریال Young Sheldon تشکر می‌کنم که این سریال با عملکردی قدرتمند توانسته به یک محصول پر بیننده برای شبکه تبدیل شود.

سریال Young Sheldon در واقع سریال فرعی و پیش درآمد سریال The Big Bang Theory است که داستان شخصیت شلدون کوپر در ۹ سالگی را روایت می‌کند و زندگی این شخصیت با خانواده‌اش در تگزاس و رفتن به مدرسه را نشان می‌دهد. استیون مولارو، چاک لوری، جیم پارسونز، تاید اسپایوک و جان فاورو، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Young Sheldon حضور دارند. وظیفه ساخت این سریال کمدی که زمان هر قسمت آن نیم ساعت است، نیز بر عهده مولارو و لوری است. ایان آرمیتیج در نقش شلدون کوپر جوان، زویی پری در نقش مری کوپر، لنس باربر در نقش جرج کوپر سنیور، مونتانا جردن در نقش جرج کوپر جونیور، ریگان رورد در نقش میسی کوپر و آنی پاتس در نقش مادربزرگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Young Sheldon حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. جیم پارسونز، بازیگر نسخه بزرگسالی شلدون کوپر نیز راوی داستان و سریال است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده