// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

ویژگی Respawn احتمالا به بازی Fortnite اضافه می‌شود

در جلسه پرسش و پاسخی که کمپانی اپیک گیمز در وب سایت ردیت برگزار کرده است، سازندگان بازی Fortnite از احتمال اضافه شدن ویژگی ریسپان به این بازی گفته‌اند.

کمپانی Epic Games (اپیک گیمز) با بازی Fortnite که به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است، موفقیت‌های بسیاری را تجربه کرده است. با این وجود که این بازی همواره در حال تغییر و تحول است و محتویات و ویژگی‌های متعددی به آن اضافه می‌شوند، اما همچنان مواردی وجود دارد که بازیکنان خواهان دسترسی به آن‌ها هستند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در جلسه پرسش و پاسخ کمپانی اپیک گیمز در ردیت به صحبت در مورد ویژگی ریسپان شدن در بازی فورتنایت پرداخته است.

با این وجود که در حالت‌های تک‌نفره به پایان رسیدن سطح سلامتی به معنای اتمام بازی و عدم پیروزی است، در حالت‌های چند‌نفره بازی Fortnite این امکان وجود دارد که سلامتی هم‌تیمی خود را احیا کنید. این ویژگی به هیچ عنوان به ویژگی ریسپان که در تازه‌ترین بازی سبک بتل یعنی بازی Apex Legends وجود دارد، شباهت ندارد. با این حال ممکن است که به زودی ویژگی ریسپان به بازی Fortnite اضافه شود؛ زیرا با استناد به گفته سازندگان، مدتی است که اپیک گیمز در حال بررسی این ویژگی و تاثیر آن روی تعادل کلی بازی است. یکی از اعضای اپیک گیمز در این رابطه چنین گفته است:

ما مدتی است که در حال گفتگو و بررسی این مکانیک هستیم. مقصود ما این است که زمان لازم را به آن اختصاص دهیم و تاثیرش روی کلیت بازی متوجه شویم. در طول فصل هشتم بازی اطلاعات بیشتر اعلام خواهد شد.

فصل هشتم بازی Fortnite که مدتی پیش معرفی شد، از تم دزدان دریایی بهره می‌برد. فصل هفتم این بازی در اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ آغاز شده است و هفته دهم را سپری می‌کند. مدتی پیش رویدادی در دسترس بازیکنان قرار گرفت که با انجام چالش‌های آن می‌توانستید بتل پس فصل هشتم را به صورت رایگان دریافت کنید. ما در زومجی در مطلبی به آموزش استفاده از این فرصت پرداختیم.

در بازی Fortnite تبدیل شدن به تنها بازیکن باقیمانده، کلیت گیم پلی را تشکیل می‌دهد که اضافه شدن ویژگی ریسپان ممکن است به این موضوع لطمه وارد کند. این در حالی است که بازی Apex Legends این امکان را به بازیکنان می‌دهد که هم‌تیمی خود را ریسپان کنند؛ اقدامی که همواره ساده و موثر نیست. این ویژگی از آن جهت قابل توجیه است که در بازی مذکور بازیکنان در تیم‌های سه‌نفره قرار می‌گیرند و تمرکز روی تجربه تیمی است.

آیا موافق اضافه شدن ویژگی ریسپان به بازی Fortnite هستید و از آن استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده