// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱

سازنده Days Gone در نمایشگاه PAX East حضور خواهد داشت

نمایشگاه PAX East ماه مارس در شهر بوستون برگزار می‌شود و حساب کاربری توییتر Bend Studio اعلام کرده است که افراد این استودیو در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

در ماه مارس نمایشگاه PAX East 2019‌ آغاز می‌شود و کمپانی‌ها و استودیوهای بازیسازی با حضور در این رویداد بازی‌های‌شان را به‌نمایش می‌گذارند. هنوز لیست کامل سازنده‌هایی که در این رویداد شرکت کرده‌اند، منتشر نشده است، اما کم و بیش استودیوها و کمپانی‌ها حضور خود را اعلام کرده‌اند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو بند (Bend Studio)، سازنده بازی Days Gone، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است ماه آینده در نمایشگاه PAX East حضور خواهد داشت. با اینکه نمایشگاه PAX East 2019 تنها چند هفته قبل از عرضه رسمی Days Gone شروع می‌شود، اما هواداران منتظر منتشر شدن اخبار بیشتر و جدیدی حول بازی آخرالزمانی و زامبی‌محور Bend Studio هستند. البته استودیو بند هنوز اعلام نکرده است که آیا نمایشی از دیزگان خواهند داشت یا خیر، اما با توجه به رویداد PAX South، به‌نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی از Days Gone منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Days Gone چیست؟ آیا این بازی می‌تواند نظر منتقدان و کاربران را به‌خود جلب کند؟ دیزگان در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده