نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

خرید و فروش گوشی های آیفون ایکس اس در سایت دیوار

گوشی آیفون ایکس اس یکی از محصولاتی است که در سایت دیوار می‌توانید برای خرید و فروش آن اقدام کنید.

گوشی‌های اپل به دلیل کارایی و رابط کاربری همواره مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند و از جمله گوشی‌های محبوب به شمار می‌روند. فروش بالای تمام محصولاتی که این کمپانی وارد بازار می‌کند سندی بر اثبات این سخن است.

آیفون ایکس اس یکی از سه محصولی است که کمپانی محبوب اپل در سال ۲۰۱۸ به بازار موبایل وارد کرد. قیمت گوشی موبایل ۶۴ گیگ آیفون ایکس در ابتدا بین ۹۹۹ پوند تا ۱۱۴۹ پوند اعلام شد و در ایران با قیمت‌های متفاوتی به فروش رسید، که در حال حاضر قیمت گوشی موبایل سالم و دست دوم گوشی آیفون xs را می‌توانید در سایت دیوار بررسی کنید.

همانند تمام محصولات اپل، قیمت گوشی آیفون Xs کم نیست؛ گرچه آمازون در ماه اخیر قیمت این گوشی موبایل را پایین آورده است. معرفی اپل آیفون Xs اساسا می‌تواند در یک جمله نسبتا مختصر، خلاصه شود: این گوشی همان آیفون XS MAX است که با یک صفحه نمایش کوچکتر و باتری کوچکتر به بازار ارائه شده است.

آیفون xs دارای صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچ است که از لحاظ ظاهری کاملا به آیفون xs Max شباهت دارد. باتری آیفون xs تقریباً ۹ ساعت و ۴۱ دقیقه شارژ نگه می‌دارد. این آیفون مانند آیفون ایکس اس مکس توانسته رضایت کاربران را جلب کند. از جذاب‌ترین ویژگی‌های این آیفون دوربین آن است که کیفیت بهتری نسبت به نسل گذشته خود دارد. این گوشی دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی است. دوربین‌های این گوشی قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه، قابلیت تشخیص چهره و لبخند، قابلیت عکاسی پانوراما و قابلیت عکاسی اچ دی آر دارند.

برای گوشی‌های آیفون xs ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به بازار ارائه نشده و پس از ظرفیت ۶۴ گیگابایت می‌توان این گوشی‌ها را با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در بازار پیدا کرد. این گوشی مجهز به فناوری تشخیص لمس سه بعدی با قابلیت نمایش رنگ‌های نزدیک به واقعیت، قابلیت نمایش طیف رنگی گسترده، سرعت تشخیص لمس ۱۲۰ هرتزی و قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان است.

تست‌های انجام شده با دو گوشی نشان می‌دهد که سرعت گوشی آیفون ایکس از سرعت گوشی آیفون xs در اجرای برخی از برنامه‌ها بالاتر است اما تفاوت چندانی در این دو گوشی دیده نمی‌شود. این تست‌ها نشان دهد که این گوشی در برابر آب و گرد و غبار مقاومت از خود نشان می‌دهد و لکه‌های چربی نیز تاثیر چندانی روی صفحه نمایش این گوشی ندارند. این گوشی می‌تواند برای مدت ۳۰ دقیقه در عمق دو متری آب دوام بیاورد؛ همچنین فناوری فیس آیدی در این گوشی بهبود یافته است.

این گوشی در بهمن ماه ۱۳۹۷ قیمتی در رنج ۱۲ میلیون و ۸۰۰ تا سیزده میلیون و پانصد در بازار موبایل ایران دارد. برای خرید و فروش گوشی آیفون xs با قیمت مناسب‌تر می‌توانید به سایت دیوار و به بخش لوازم الکترونیکی مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده