نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی رایگان بازی Dead Cells اواخر ۲۰۱۹ منتشر می‌شود

استودیو تویین موشن اعلام کرده که در سال ۲۰۱۹، یک بسته الحاقی رایگان بزرگ برای Dead Cells منتشر می‌شود که ۹ ماه در دست توسعه بوده است.

Dead Cells یکی از بازی‌های موفق سال گذشته بود که پس از مدت‌ها قرار داشتن در حالت Early Access، به‌صورت نسخه نهایی منتشر شد و استقبال خیلی خوبی را هم در پی داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو تویین موشن، سازنده اثر، اعلام کرده که قرار است در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار یک بسته الحاقی بزرگ برای این بازی باشیم. 

به‌گفته تویین موشن، این بسته که Rise of the Giant نام دارد قرار است عمق بیش‌تری به دد سلز بدهد و با اضافه کردن مواردی چون مناطق، باس‌ها، اسلحه‌ها و دشمنان جدید، بازیکنان را به تجربه بیش‌تر بازی ترغیب کند. این بسته به مدت ۹ ماه در دست توسعه بوده و قرار است در رویداد Pax West که قرار است فروردین ماه برگزار شود، قابل بازی باشد. 

سازندگان همچنین یک ویدیو ۱۲ دقیقه‌ای هم در رابطه با روند توسعه کلی بازی Dead Cells منتشر کرده‌اند که تقریبا در دقیقه ۹ آن بخش‌هایی از DLC جدید هم نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در صورتی که هنوز شانس تجربه این ساخته تویین موشن را نداشته‌اید، می‌توانید بررسی بازی Dead Cells را در زومجی بخوانید که نمره عالی ۹.۵ را دریافت کرد و خلاصه آن به‌شرح زیر است:

فاصله بین Dead Cells تا یک شاهکار بی‌نقص به باریکی یک تار مو است. استودیو تویین موشن پس از شنیدن بازخورد‌های بازیکنان در زمانی که بازی در حالت Early Access بود در نهایت اثری خلق کرده که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ دانست و خیلی فرقی نمی‌کند که طرفدار بازی‌های اکشن/پلتفرمر دو‌بعدی باشید یا خیر؛ Dead Cells تجربه‌ای است که شاید تا چند سال دیگر مشابه آن را پیدا نکنیم و به همین دلیل هم پیشنهاد می‌کنم حتما آن را تجربه کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده